{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.337 visninger | Oprettet:

Line J
Line J
Tilmeldt:
9. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Forventet levealder for kat med sukkersyge? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Vores dejlige kat Ajax (norsk skovkat på tre et halvt år) har vi lige fået hjem i dag fra dyrehospitalet efter han var indlagt der i to dage. Vi tog ham til dyrlægen første gang i tirsdags fordi han kastede op og var virkelig svag og ville ikke spise. Dyrlægen gav ham et par sprøjter og sagde at hvis ikke det var bedre onsdag morgen skulle vi ringe igen. Det var så sket ikke bedre så vi var afsted igen med ham onsdag hvor dyrlægen vurdere at han skal have taget blodprøve og at han virkede dehydreret ( på trods af jeg faktisk synes han drak og tissede nærmest mere end normalt) så han synes han skulle indlægges. Dagen efter ringer de fra hospitalet at han stadig er rigtig sløv så de havde taget blodprøve og havde lagt drop og ville så gerne beholde ham derude til dagen efter hvor Blodprøven kom retur og så de kunne holde lidt øje med ham.
Blodprøven viste så at han med alt sandsynlighed har sukkersyge.
Mit spørgsmål er så: hvor længe kan msn forvente en kat kan leve med sukkersyge hvis man får den under kontrol selvfølgelig. Han var stadig sløv da vi fik ham hjem i eftermiddags men her til aften/nat er han tilbage til sit gamle jeg. Vi har fået en sprøjte med insulin som vi skal give ham to gange om dagen plus foder til katte med diabetes ( Hills m/d) hvad erfaring har folk med det? Ajax virker ikke super interesseret i det men vil hellere have det foder han plejer at få ( Royal canin indoor long hair) og hvad med godbidder må han overhovedet få det mere? Han er meget madglad smiley Sorry for romanen men man har lige pludselig så mange spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forventet levealder for kat med sukkersyge?
Kommentér på:
Forventet levealder for kat med sukkersyge?

Annonce