{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øremider smitte
  • #2   9. nov 2013 Som Felis siger i teorien, men jeg tror altså ikke at sandsynligheden er specielt stor...

Jeg ved godt nærmest alle herinde siger at øremider smitter super meget, men altså jeg kan da sige så meget at da jeg fik lille Smilla hjem da havde hun øremider, jeg fik straks behandlet det hos dyrlægen, og spurgte der om jeg skulle forebyggende behandle Tøsen...
    Svarret jeg fik var nej, hvis ikke de ligefrem vaskede hinanden, så var der ingen grund til at behandle hende, men jeg skulle selvfølgelig holde øje med hendes øre, hvilket jeg gjore, jeg vaskede da også hænder hver gang jeg havde givet Smillas øre en behandling, men ellers vaskede jeg ikke hænder når jeg havde rørt hende og så kælede Tøsen bagefter, men jeg stak jo heller ikke fingrene ind i ørene på Smilla..

Tøsen fik ikke øremider skal lige siges, jeg tjekkede hendes øre hver dag indtil Smillas øre var fine og så nogle uger efter, faktisk får de tjekket øre jævnligt, men det er jo en anden sag smiley

• #3   9. nov 2013 Tak for jeres svar. Måske er det lidt hysterisk at være bange for det så. .
    Vi er slet ikke i kontakt med den syge kat, så det er kun via dens ejer. Når der er en teoretisk mulighed hører jeg da lige om katten er blevet rask inden næste besøg.

Kommentér på:
Øremider smitte

Annonce