1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Kattehviskeren Jackson Kattehviskeren Jackson

Nogle der ser de programmer på Animal Planet?
Synes sgu han er i orden... Virker jo hvad han siger og gør og jeg er ret glad for jeg aldrig har haft "problemkatte" selv.

Hans udseende kunne man måske godt tage fejl af,men han er jo blød som smør,har jeg set i nogle af programmerne

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattehviskeren Jackson
  • #1   9. nov 2013 Ja, jeg ser det med stor interesse og har da set de fleste af de afsnit de har sendt i dag. Ja han er fantastisk dygtig, selv om der har været et enkelt sted eller to jeg ikke har været helt enig med ham. Jeg kan i hvert fald varmt anbefale at se de udsendelser især hvis man overvejer at få kat, da en del problemer så sikkert kunne undgås.

• #2   9. nov 2013 Jeg har set få programmer..

Jeg må indrømme at mange af tingene syntes jeg er elementære, det burde de fleste mennesker have prøvet på egen hånd, og andre ting har jeg svært ved at tro hjælper på så kort tid samt vi ser jo kun det som programmet ønsker vi skal se, altså hvor meget hjælper det i det lange løb???

Alt kan se fantastisk ud hvis man ønsker det skal se sådan ud..

• #3   9. nov 2013 ja,man burde somme tider se hvordan det er gået efter et år

• #4   10. nov 2013 Jeg ser dem på Netflix sammen med min kæreste. Og jeg sidder tit og tænker, at det burde folk da have sat sig ind i, inden de anskaffede en kat, og at det er ret elementært. Men min kæreste, som ikke har haft kat før vi anskaffede os uldtotterne for en uge siden, får rigtig meget ud af det. Så nu ligger han og blinker langsomt til kattene og overvejer at lave endnu flere steder, de kan komme op i højderne:) Jeg elsker bare den mand endnu mere, nu han er blevet crazy cat guy;p

• #5   10. nov 2013 Maiken A,

Er det på den amerikanske Netflix?

• #6   10. nov 2013 Er det my cat from hell eller et nyt program ?

• #7   10. nov 2013 Jeps.. My Cat From Hell kan ses på Netflix smiley

• #8   10. nov 2013 Black Oak ja det er My Cat From Hell.

Jeg synes det er et godt program, men slutter mig også til koret om, at meget er basis viden om katte. Det er nok det der overrasker mig mest, at folk ikke har sat sig ind i det inden eller hen af vejen!

Og så er der engang imellem, jeg ikke er helt enig med Jackson smiley

• #9   10. nov 2013 Beltane,

Er det så på den danske eller amerikanske? For jeg kan ikke finde det på den danske Netflix smiley

• #10   10. nov 2013 Det er på den amerikanske men der er ikke mange afsnit..

Installer Hola så kan du komme på den amerikanske..

• #11   10. nov 2013 hvori er i ikke enige med ham?

ja,jeg kan også blive rystet over at folk ikke har sat sig ind i racen af den kat de har valgt og ser ud som om de fleste af kattene,er inderdørsdyr,at de så skal have motion og aktiveres for ikke at ødelægge ting,fatter jeg heller ikke ejerne ikke forstår.

• #12   10. nov 2013 Jeg synes ikke rigtig at det virker.... Har hentet Hola, den siger også at den har unblocked Netflix, men kommer alligevel ind på den danske?

• #13   10. nov 2013 Uh Lizette jeg kan sevfølgelig ikke lige huske, hvad det var. Men kan huske der har været 2 episoder, hvor jeg tænkte, at det kunne man gøre på en anden (for katten) bedre måde. Men det er helt væk, hvad det var! smiley

• #14   10. nov 2013 Oppe i højre hjørne af din browser er der et ikon du kan trykke på og skifte det den amerikanske ...

• #15   10. nov 2013 Jeg har været uenig med ham hvor han fjernede vådfodret og sagde katten skulle have tørfoder 2 gange dagligt for at tabe sig.. det er det jeg husker tydeligst hvor jeg var meget uenig..

• #16   10. nov 2013 Jeg er selv stor tilhænger at Jackson Galaxy smiley Han giver mange gode råd og tips og giver gode begrundelser for hvorfor han råder som han gør smiley Det med om rådene virker på lang sigt kan jeg svare bekræftende på at de gør... det er ikke ret lang tid siden de sendte et program hvor de fulgte op på hvordan kattene og deres familier havde det efter et år. Der var stadig ro, harmoni og glæde i familierne og kattene super trivedes smiley

• #17   10. nov 2013 Natchen - Det kan jeg ikke huske :blush: Min kæreste har både dansk, amerikansk, britisk, canadask og andre sprog smiley

• #18   10. nov 2013 Der var et afsnit hvor en kat kradsede i møbler og mennesker og der anbefalede han at de puttede sådan nogen plastik dimser udover kløerne, det synes jeg ikke om. Ellers synes jeg han er rigtig dygtig.

• #19   11. nov 2013 Jeg ser det på den amerikanske Netflix (som er 10000000 gange bedre end den danske!). Der ligger en guide til at få det helt kvit og frit, hvis man har dansk Netflix, p åPolitiken.dk, siger min kæreste. Og så fungerer det vist kun på google chrome.

• Eli A
    Eli A Tilmeldt:
    okt 2007

Katte: 2 Emner: 6 Svar: 47
    #20   11. nov 2013 Kristina K I USA er det lovligt at amputere kattens klør (declawing), og mange mennesker tager det som en selvfølge at det bliver gjort, samtidig med at katten bliver steriliseret. Der er ganske enkelt i USA, ikke den samme tolerancetærskel over for kattens naturlige adfærd, som der er lande hvor disse indgreb ikke er tilladt.
    Det er derfor, at Jackson Galaxy anbefaler at sætte små plastikhætter på kattenes klør. Det er et langt mere humant alternativ til at fjerne hele det yderste led på kattens tæer.

• #21   11. nov 2013 Den fik ikke dem på fordi den kradsede i møblerne, men fordi den bankede den anden kat..

De var kun sat på indtil katten var blevet roligere, så kom de af igen.

• #22   11. nov 2013 Helt fundamentalt er jeg rasende uenig med Jackson Galaxy omkring fodring.. Han mener at katten ikke skal have fri adgang fordi de aldrig selv kan styre det og fordi de har bedre af at få serveret mad 3 gange i døgnet..
    Derudover ELSKER jeg programmerne, selvom det er meget ens problemer og løsninger..

• #23   11. nov 2013 Lis A: Det er jeg godt klar over, og selvfølgelig er det et bedre alternativ, men derfor synes jeg nu ikke det er ok alligevel.

Kommentér på:
Kattehviskeren Jackson

Annonce