1.214 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Rikke K
Rikke K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Kat halter lidt efter kastration Kat halter lidt efter kastration

Jeg fik mine 3 hankatte kastreret fredag i sidste uge og siden da har den ene "haltet" lidt på det ene bagben - dvs. en katte-bagpote står jo normalvis næsten lodret op, men her falder den lidt sammen i venstre ben sådan, at hele "poten" eller hvad man skal sige (foden) er vandret nede mod jorden. Jeg har talt med dyrlægen for at høre hvilken sammenhæng der kan være, men hun siger jeg skal give det lidt tid og at det nok er fordi den har ligget lidt forkert i transportkassen mens den vågnede op igen. Så tænkte jeg om dyrlægen måske havde ramt en nerve da hun stak for at bedøve, men det var altså i højre lår så det giver ikke mening.

Jeg er fuldstændig sikker på, at den ikke haltede før kastrationen.

Det skal siges, at katten springer glad rundt og løber af sted i både "trav" og "galop", hopper op på borde og stiger og jager mus som den plejer. Jeg har ikke indtryk af at det gør ondt på den. Men jeg vil gerne gøre det bedste for min kat og er altså lidt i tvivl om HVOR lang tid jeg skal give det. Bruger man kiropraktor til katte? Tænker om det måske har ligget forkert under kastrationen (jeg var selv til stede og syntes det så ganske fredeligt ud).

Har I noget som helst bud på hvad der kan være galt og hvad der kan gøre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat halter lidt efter kastration
Kommentér på:
Kat halter lidt efter kastration

Annonce