{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Røv og ballade. {{forumTopicSubject}}

Jeg har egentligt 2 spørgsmål, og er bange for det bliver ret langt, så undskyld på forhånd. smiley

- Vores dejlige hunkat, Bailey, lugter i perioder meget af numse, altså som om at hun ikk gør sig nok ren, men hun er som alle andre katte, meget renlig, og silkker flere gange om dagen.
men er der noget vi kan gøre ? eller skal vi bare acceptere at hun lugter lidt engang i mellem?

Mit andet spørgsmål er så ,
Vi begyndte og fodre ved vådfoder 2 gange om dagen, men den lille charmetrold fik sig charmet til at hun skulle have 3-4 gange om dagen. (2 poser våd)
Men da vi så "opdagede" at hun ikk rigtig spiste noget tørkost, (ku gå 3 dage hvor man ikk behøvede fylde skålen), så nu har vi trappet hende ned til 2 gange om dagen igen, men hold da op en ballade der er blevet ud a det, hun maiver hver gang man nærmer sig køkkenet hvor vådfodret står, og hun når vi ikk er hjemme eller sover ødelægge skraldeposen, så der er skrald ud over det hele. når jeg hører det, står jeg op og gør alt for at hun ikk kan ødelægge den, og for så og slippe for hendes larm om natten, så ender det med at jeg gir hende noget vådfoder alligevel.

hvad kan vi gøre ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røv og ballade.
Kommentér på:
Røv og ballade.

Annonce