{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Hun er ikke som hun plejer {{forumTopicSubject}}

Min dejlige indekset Malou, er ikke som hun plejer. Hun går rundt og miaver på den mærkeligste måde! Jeg leger med hende om morgenen, når jeg kommer hjem og om aftenen og hendes kattebakke er ren hverdag!
Når jeg kæler for hende går halen 'op af' hvor den plejer at være afslappet og hendes 'numse stritter' har ikke set det før og tænker om hun måske snart skal i løbe tid? Hun er omkring 6- 7 måneder og hun er nemlig ikke steriliseret. Men det overvejer jeg. Kan ikke forklare det bedre, red er nogle der kender til det?

Håber i kan hjælpe, vil være sikker på hun hard et godt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun er ikke som hun plejer
  • #1   20. nov 2013 Det kunne godt lyde som løbetid. Skynd dig til dyrlægen og få hende steriliseret inden hun begynder at strinte, det er bare så øv med alt det kattetis på møbler , gardiner og vægge.

  • #2   20. nov 2013 hmm jeg kan se i din anden tråd at du blev rådet til at lade hende neutraliserer og du skriver at du vil bestille tid til det. Det var i juli måned og der var katten 5 måneder, så må den være ca. 9 måneder nu. Håber du lytter til rådene denne gang.

  • #3   20. nov 2013 Jeg kan kun bakke op om Kristina Ks indlæg; din kat lyder til at være i løbetid, så hvis det ikke er meningen, at hun skal have killinger, så bør du få hende steriliseret. Gentagne ubefrugtede løbetider kan føre til livmoderbetændelse (hvilket katten i værste fald kan dø af), og det påfører også din kat en masse unødig stress at gå i løbetid, samt du risikerer, at hun begynder at strinte som en hankat.

  • #5   20. nov 2013 Hmm hvorfor lyttede du ikke til rådene sidst?

  • #6   20. nov 2013 Hun er i løbetid og du bør få steriliseret hende, nu.

  • #7   20. nov 2013 Det er første gang at hun er i løbe tid så og er helt sikker på at det er det. Grunden til at hun strintede før, var fordi hun var hos min kæreste - det var hans ansvar alle disse ting og der gjorde hun det fordi hun ikke blev leget med osv. For 1 måned siden fik jeg hende hjem til mig og det er begyndt imorges og jo, vil lytte til rådende pg nysser om hende hele tiden for at af stresse hende..

  • #8   20. nov 2013 Jeg har skaffet pengene, ringer imorgen og får en tid hurtigst muligt!!!!
    Håber de har en tid imorgen, ellers kontakter jeg en anden dyrelæge!!!!


  • #9   20. nov 2013 Når katten er i løbetid er vævet blodfyldt - derfor er det bedre at sterilisere når hun er ude af den

  • #10   21. nov 2013 Jeg tog kontakt til dyrelægen, lige da de åbnede og har nu fået en tid til mandag!
    Det er ikke fordi jeg ikke har hørt efter, hvad i har sagt. men dette er en meget længere historie, det korte af det lange er at hun bliver sterielliseret på mandag.

    Hvis jeg ikke lyttede til hvad i sagde, så havde jeg slet ikke spurgt!

    Hun har ikke været i løbe tid gang, op af gang - dette er hendes første gang!
    Jeg ringede til dyrelægen da hun var hos min kæreste og de ville ikke se hende, fordi hun hverken var gammel nok eller havde den rigtige vægt!


  • #11   22. nov 2013 Det er rigtig godt du har fået en tid og får det gjort nu. Det med hendes alder og størrelse i forhold til neutralisering er en gammel myte. Katten kan godt neutraliseres når den er omkring 12 uger, hvis din dyrlæge siger noget andet så er det fordi han ikke er dygtig nok. Tænk på alle de racekatte der sælges når de er 12 uger, de er alle neutraliserede inden de bliver solgt smiley

  • #13   22. nov 2013 Det sagde dyrehospitalet i Aalborg, men har fået en tid hos en i Randers som jeg har fået anbefalet skulle være skide dygtig!
    Ja er rigtig glad for at jeg har fået den tid, for hun skal bestemt ikke lide eller være stresset!! Tak for jeres råd allesammen!!


Kommentér på:
Hun er ikke som hun plejer

Annonce