{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Larm om natten {{forumTopicSubject}}

Hej KG.

Min kæreste og jeg har en killing på 16 uger og hun er noget af det sødeste..

Men...

Hun er meget urolig om natten. hun spæner rundt i hele hytten, leger med sit legetøj og miawer helt vildt. Lige pt sover min kæreste og jeg i stuen da vi er ved at få lavet vores soveværelse.
vi kan ikke rigtig få noget søvn pga hende.. hvad skal vi gøre?
Vores store kat sover hele natten igennem og er slet ikke på samme måde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Larm om natten
  • #2   3. dec 2013 hun er såmænd bare en kat smiley det er der ikke noget at gøre ved ...

    SÅ enig med felis...

    I kan prøve at køre hende træt med leg inden sengetid, det kan måske tage lidt af det....

    Og lege med hende i løbet af dagen så hun får brugt sin energi.


  • #3   3. dec 2013 Vi skælder hende ikke ud, men kan godt gå og vrisse lidt over det. hun er aktiv hele dagen og logisk set burde hun jo så være træt om natten.
    vi leger med hende så meget som over hovedet muligt, men vi tager begge afsted tidligt om morgenen og kommer først hjem sidst på eftermiddagen/først på aftenen..



  • #4   3. dec 2013 Din killing er bare... tjah... killing. smiley

    Hvis det er en trøst, kan du sandsynligvis forvente, at hun falder mere til ro, når hun bliver lidt ældre. smiley

    Indtil da: Må jeg anbefale ørepropper? smiley


  • #5   3. dec 2013 Haha ja. hun er ligesom en baby, for når jeg tager hende op til mig når det blir for meget begynder hun at spinde og inden for 1½ minut sover hun. men det er kun indtil hun opdager at hun rent faktisk sover smiley


  • #6   3. dec 2013 Ja som de andre må jeg også sige hun er killing og åbenbart en meget aktiv killing, det kan du ikke rigtig gøre noget ved, det vigtigste er at i ikke giver hende opmærksomhed om natten, for så bliver det først en rigtig dårlig vane..

    Men prøv om ikke det er muligt at lege hende lidt træt lige før sengetid, det skal ikke være vilde lege for det stimulere blot hendes aktivitet, det skal være lege der får pulsen op på hende og hvor hun skal bruge sin hjerne lidt, og så langsomt geare ned inden sengetid...

    Og så kan jeg anbefale en god gang vådmad lige til sengetid, for en mæt kat er oftest en træt kat, det kan da måske give jer et par timers rolig søvn, men hele natten skal i nok ikke sætte næsen op efter før hun er omkring 1 år eller måske mere..

    Min den lille på 1,5 år sover stadig ikke hele natten, hvilket er årsagen til at hun ikke kommer med mig i seng, det er kun den store der gør det, den lille sover i stuen, så kan hun stå op når hun vil smiley


  • #8   3. dec 2013 Momo er du sød at fortælle min Smilla det??? smiley
    Jeg tror ikke hun har fattet den del af neutraliseringen smiley :D smiley smiley


  • #11   3. dec 2013 Min hunkat sover gerne hele natten. Min hankat har flere perioder hvor han flipper ud hver nat, sådan er det bare smiley
    De er begge omkring 1,5 år +/-


  • #12   3. dec 2013 Mine leger også om natten, ikke hver nat men 1-2 gange i ugen, og Røde snakker meget, det har han gjort siden Manne døde,men det er kun om natten og ca et par gange i ugen.
    Selvom Mitti kun er 7 mdr, syntes jeg han er rolig nok om natten, men der skal godt nok leges meget med ham smiley han kommer selvmord sin gode. Drillepind og så skaldet leges NU smiley
    Men om natten vender jeg det døve øre til smiley praktisk, at have et smiley


Kommentér på:
Larm om natten

Annonce