{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Misling stadig sløj efter neutralisering {{forumTopicSubject}}

Misling har idag været ved dyrlægen og blive fixet, jeg hentede hende kl 13, der halv sov hun stadig. Siden da har hun egentlig bare lagt i transportkassen, hun har forsøgt at gå et par gange, men falder med det samme om, så jeg har lagt hende ind i kassen igen. Hun har hverken spist, drukket eller været på bakken endnu. Mitte var godt nok skidt dengang hun blev ordnet, men ved denne her tid havde hun altså spist og gået rundt.
Skal jeg være bekymret? Hun har fået smertestillende og noget mod infektion med til de næste 5 dage + en krave, men den kommer godt nok kun på om natten (:
Hun kan slet ikke gå eller noget som helst, lille pus...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Misling stadig sløj efter neutralisering
  • #2   5. dec 2013 Sørg for at holde henne varm. Put en varmedunk under tæppet i transportkassen og stil den gerne nær en raditor. Hvis katten er kold, tager det længere tid for den at komme sig. Mange katte har desuden svært ved at regulere deres temperatur efter narkose - ligesom mennesker. Man fryser helt vildt.
    Har du tilbudt hende noget særligt lækkert at spise? Og hvordan hos dyrlægen, spiste og drak hun der? Min gamle hunkat havde både spist, drukket og tisset, inden hun kom med hjem. Og det på trods af at hun også stadig halvsov, da hun kom med hjem igen.

• #3   5. dec 2013 Varmedunke er der sørget for og hun står ved radiatoren smiley ht tilbudt hende tør og vådfoder, samt noget kogt kylling og suppen derfra, men hun sad bare med hovedet i skålen. Jeg ved ikke om hun har spist eller noget hos dyrlægen

• #4   5. dec 2013 Hmm.. Det burde de have fortalt dig. Har du mulighed for at ringe til dem og spørge..?
    Men hun er jo nok bare lidt længe om at komme sig, tænker jeg. Bare holde øje med, at hun ikke får det værre.
    Har hun fået smertestillende hos dyrlægen?

• #5   5. dec 2013 Jep, hun har fået smertestillende for idag, og så har jeg fået piller med til de næste 5 dage.

• #6   5. dec 2013 Da hun er en voksen kat, så kan det tage længere tid at komme oven på igen efter narkosen. Meeeen jeg synes nu nok at hun skulle have drukket og spist lidt. Har det ikke ændret sig meget til i morgen tidligt, så skal du ringe til dyrlægen.
    Hold hende varm og læg mærke til om hun udviser tegn på kvalme.

• #7   5. dec 2013 Vil også mene at hun burde have spist og drukket lidt nu. Har kun haft en kat der blev steriliseret og hun kom sig lynhurtigt. Lå i kassen i en time eller 2, hvor hun miavede at hun ville ud fra værelset, så gik hun ud og spiste, og var helt sig selv. Dyrlægen brugte også noget nyt narkose, som gør at de kommer sig hurtigere. Så aldrig at hun vaklede rundt. Ja ring til dyrlægen i morgen tidlig, hvis hun ikke er helt sig selv igen

• #8   5. dec 2013 Havde for nyligt to katte til rens og den ene var ovenpå om aftenen og den anden var halvsløj dagen efter. Det tager åbenbart bare lidt længere tid for nogle katte, ligesom vi mennesker tåler narkose forskelligt smiley

• #9   5. dec 2013 * tandrens smiley

• #10   5. dec 2013 Min dreng var skidt længe, jeg bar ham rundt og satte ham på bakken og puttede med ham, så han fik nærkontakt og kropsvarme. Han fik også lidt foderpiller hist og her og jo mere han spiste jo bedre fik han det. Jeg tog også lidt vand på fingrene som han kunne slikke i sig. Pyller mor her kunne jo ikke tåle at han ikke spiste eller drak smiley

• #12   5. dec 2013 Varme, mad og bevægelse får narkosen hurtigere ud af kroppen. Har du druesukker så kom det i lunken vand og op i engangssprøjte og ind i munden. Er du meget bekymret kan du tage temperaturen - den må ikke være under 36

• #13   5. dec 2013 Skal det være druesukker eller kan almindelig godt gå?

• #14   5. dec 2013 Nå, jeg var en tur i netto, de havde ingen druesukker og ingen engangs sprøjter. Istedet købte jeg et par godbidder, de der tyggestænger hun altid har været vild med. Hun har spist godt 2 af dem, de kom dog op igen efter hun havde været en tur ude på bakken (: Men nu har hun spist lidt og været på bakken for at tisse.
    Jeg ringede til vagtdyrlægen som sagde at det var normat at nogle katte var lidt længere om at komme oven på. Men hvis ikke hun var næsten hel frisk imorgen skulle jeg ringe igen.
    Når ja, og så da jeg tog drillepinden ud for at lege med Mitte reagerede hun på lyden og kom nærmest springene ud af kassen, men gik hurtig ind igen da det ikke helt gik.

• #15   5. dec 2013 Men jeg bliver oppe til hun er frisk og bliver hjemme fra skole imorgen hvis det er nødvendig, og ellers bliver min kæreste hjemme ved hende (:

• #17   5. dec 2013 Jeg har for meget nylig diskuteret katte der var længe om at slippe narkosen. Dyrlægen forklarede at det ikke var sikkert det var det samme næste gang med samme narkose. Jeg beder altid om så lidt narkose som muligt - og det gør en forskel - men de har så heller ikke meget tid til indgrebet

• #18   6. dec 2013 Hvordan ser det ud i dag?

• #19   6. dec 2013 Det ser meget bedre ud idag (: Jeg sad oppe til kl 7 i morges, først der kunne hun gå ordenlig, og jeg ville ikke bare gå i seng mens hun væltede rundt, sæt nu hun kom til skade. Men hun har spist, drukket og været på bakken idag her til morgen. Dog er hun ikke glad for skærmen, hun ligner en der har fået tæsk. Jeg har prøvet at lave en body stocking, men hun kradsede og bed i den. gik helt amok, så den røg af igen. Nu har hun skærm på om natten og hvis vi ikke er hjemme, og så tager jeg den af og holder øje med hende når jeg er hjemme. Hun er stadig lidt sløj, men hun hopper på borde og det hele.

• #20   6. dec 2013 Er det sådan en lampeskærm af hård plast, hun har fået med? Man kan også få nogle blød nogen af stof, som er meget mindre generende for katten.

• #21   6. dec 2013 Mew var skæv og groggy en hel aften smiley
    Så bare hold øje med at hun spiser og drikker

Kommentér på:
Misling stadig sløj efter neutralisering

Annonce