1.691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Michelle Garnier, Divas rednings kvinde. Michelle Garnier, Divas rednings kvinde.

Jeg har tidligere skrevet her inde, for at få hjælp til problemer med en mco jeg købte i juni.
Jeg købte Diva, der er 3 år, da hun ikke trives i hendes ellers ret nye familie. Hun havde boet ved dem i en måned, og opholdt sig det meste af tiden bag deres vaskemaskine. Hun var bange for deres kat og barnet i familien.

Det skal siges at jeg godt vidste, at det var en kat med probleme, jeg endte med at købe, men mente selv at vi kunne finde en løsning.

Da jeg kom hjem med hende, indtog hun huset som om hun altid havde boet der, hun var dog ikke særlig snaksagelig med mig, og flygtede når der kom andre mennesker i huset. Hun var heller ikke særlig imponeret af mine 2 andre katte.

Med tiden blev forholdet mellem kattene ikke ligefrem bedre, og hun var stadig ikke særlig vild med mennesker. Hun var det meste af tiden ude i mit skur, og kom kun ind når jeg var på badeværelset, så kunne hoppe ind af vinduet, spise og blive nusset lidt, og så var hun væk igen.

Mange rådede mig til at få hende aflivet, men efter noget tid, begyndte jeg at have hende i badeværelse og soveværelse sammen med mig om natten, hvor de andre var lukket væk, ikke at det var særlig rart eller hyggeligt, men det var meningen at det skulle give hende en base i huset.
Til tider lukkede jeg kattelemmen i nogle timer, hvor jeg så havde alle 3 katte i huset, og det gik også fint, og Diva kunne til tider slappe bare lidt af i stuen.

Efter at have søgt gode råd ved en MCO opdrætter, fik jeg navn og nummer på Divas rednings kvinde, Katteekspert Michelle Garnier.
Efter en samtale med Michelle og et par mails, sammensatte hun nogle dråber til Diva, i bund og grund bliver Diva behandlet mod stress og traume med natur dråber, og ja jeg tænkte mit, men da de næsten ikke koster noget, kunne der ikke ske noget ved at prøve....

Jeg har herefter fået en helt ny kat......
Diva er flyttet ind, og har ikke været i skuret i snart 1½ måned, hun omgåes de andre katte, stadig med lidt forsigtighed ind i mellem, men har flere gange lagt op til leg.
Hun sover i fodenden af sengen, sammen med de andre 2 og render rundt i hele huset og siger mco lyde.
Hun er stadig ikke katten der kommer hen til mig og putter, men vi hilser og nusser kort flere gange om dagen, endda mine gæster hilser hun nu på, og går glad med dem på badeværelset.
Hun er en meget bestemt dame, hvis jeg gør noget der ikke passer hende, knurre, slår eller bider hun, og grunden kan være at jeg beder hende om at hoppe ned af køkkenbordet. Men jeg kan mærke at dette også begynder at ændre sig, hun bliver stadig sur, men der er lidt mere tilgivelse ved hende nu.

Så det jeg vil med hele den her lange tekst, er ikke at kede dig ihjel, men vil varmt anbefale, at hvis der er nogle der har katte eller hunde (dråberne virker også på hunde) med adfærds problemer, så søg hjælp ved Michelle i stedet for at lade dit dyr gå med en masse problemer, eller ende med at aflive, på grund af at dyret ikke er som ønsket.

Michelle kan afhjælpe med flere forskellige adfærdsproblemer, så prøv at kontakt hende.

http://michellegarnier.dk/

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af stikkontakt 1.500 kr.
  • Flytterengøring 1.000 kr.
  • udestue tag 4.270 kr.
  • Rengøring af villa 1.500 kr.
  • Hvepsebo 500 kr.
  • Tilslutningsopgaver 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Michelle Garnier, Divas rednings kvinde.
  • #1   7. dec 2013 Dejlig historie. Somme tider bliver man så desperat at man prøver noget "helt vildt". Jeg har selv en kat, der drev mig til vanvid, så var der een der foreslog healing (hendes svigerinde). Nu troede jeg ikke at det kunne have nogen effekt og da slet ikke fjernhealing. Men da det var gratis, så kunne det da i hvert fald ikke skade. I dag har jeg også en helt anden kat. Det krævede blot at jeg sendte hende et billede af omtalte kat. Jeg er stadig tvivler, men jeg må jo også tage til efterretning at der er sket en positiv ændring.
    Jeg er glad for at det også er blevet godt for din kat. Man skal somme tider vove at gribe uden for boksen, ligegyldigt hvor tosset det kan lyde.

• #2   7. dec 2013 Ja det fedeste er at min mors meget nervøse hund også er startet på dråber Michelle har lavet, og hun har også kæmpe gavn af dem, så selv om man måske har det lidt svært med natur medicin, så virker det altså.

Men man bliver først klogere, når man ved det eksistere og tør prøve smiley

• #3   7. dec 2013 Dejlig opdatering smiley Og dejligt med al din tålmodighed og rummelighed overfor katten. Var det Bachsdråber?...

Fortsat held og lykke.

• #4   7. dec 2013 Det er 3 forskellige slags dråber Michelle har blandet til hende, og man må jo sige hun har ramt rigtig.

Tålmodighed er der masser af, men dejligt at man kan finde noget, hvor man kan se en ændring fra dag 1, og at det kan skubbe den lille Diva i den rigtige retning til at blive en glad kat :o)

Kommentér på:
Michelle Garnier, Divas rednings kvinde.

Annonce