{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

N.A.
N.A.
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 9

Kradsetræ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg overvejer at købe et nyt kradsetræ til min kat, og jeg kiggede lige på amazon og så at det var vildt billigt!
Eksempelvis koster dette kæmpe kradsetræ kun 439 inkl forsendelse -- http://www.amazon.co.uk/gp/product/B007K5NPSM/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A2767C1NIY95I6
Men mit spørgsmål er så er der nogle af jer som har erfaringer med at købe kradsetræer fra amazon? dvs. er det god kvalitet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kradsetræ?
  • #1   11. dec 2013 Nej men synes det ser lidt spinkelt ud ..

Ville nok vælge et der var mere stabilt..
    prøv at kig på zooplus.de eller zooplus.dk et gulv til loft er efter min erfaring mere stabilt..

Hvis du vil have noget der holder i mange år og som ikke bare lige knækker eller vælter så kig på
    petfun.de dyrt men tilgengæld kan de holde i mange mange år uden at man kan se det er blevet brugt.

• N.A.
    N.A. Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 9
    #2   11. dec 2013 Super! Tak for svar prøver at kigge på de to sider smiley

• #3   12. dec 2013 Synes det ligner noget tyndt 'dingelværk' smiley Jeg vil klart anbefale petfun.de. De sælger virkelig kvalitetskradsetræer, lavet af massivt træ, så de er meget stabile.

• #4   12. dec 2013 Ja et lidt mere stabilt ville nok egne sig bedre, men igen ... Harry (vores hankastrat killing på 1 år) har i gennem den sidste måned formået at knække vores lille kradseræ og vælte vores gulv til loft. Det skal dog siges at vores gulv til loft var en smule i stykker efter vores flytning for 3 år siden. Vi har repareret det men det er ikke helt så stabilt som det engang var hvis man hopper rundt på det flere katte sammentiedig lidt vildt. smiley

Kommentér på:
Kradsetræ?

Annonce