{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

JFC
JFC
Tilmeldt:
22. nov 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 8

Herrmanns vådfoder til både hund og kat {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Jeg skulle til at bestille vådfoder over zooplus, bl.a. Herrmanns økologisk. Jeg har indtil købt dem i poser a 85g i sådan en sampak, men tænkte at de måtte have et bedre tilbud og fandt så at de også solgte dåser af 400g. D. Jeg læste ingrediensliste osv igennem og opdagede så, at der stod til HUND OG KAT, hvilket jeg ikke forstår en pind af. For så vidt jeg ved, så er der forskel på bl.a. Proteinmængden i hunde og kattemad, da katte skal have noget mere en hunde.

Men er det ligegyldigt i dette produkt - er der taget højde for det? Håber at nogle sidder med nogle gode svar - for vil egentlig lig gerne have det i dåser, men samtidig skal katten jo altså have det bedste...

Link: http://t.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_vaadfoder/herrmanns_oeko/181155


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herrmanns vådfoder til både hund og kat
  • #2   18. dec 2013 Jeg tænker, at det bare må være kød og intet andet. Til en hund ville man så tilsætte nogle ris og lidt grønt. Og en kat skulle ikke leve alene af det. Det er vel ikke meget anderledes end at give almindeligt kød.
    Jeg prøvede for nogle år siden de der poser af 85 gram, og det er altså bare noget være splat. Og noget af det med et ret højt fedtinshold. Så det køber jeg aldrig igen. Men dåserne kender jeg ikke.


  • #5   18. dec 2013 Jeg fandt også ud af st det blot er tilskudsfoder. Der skal bla tilsættes vitaminet og taurin.
    Men herrmanns poserne (lige bortset fra kylling) er han nu glad nok få smiley


Kommentér på:
Herrmanns vådfoder til både hund og kat

Annonce