714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Første bestilling hos zooplus er afgivet - er SÅ spændt! Første bestilling hos zooplus er afgivet - er SÅ spændt!

Jeg har her til morgen endelig fået bestilt fra zooplus for første gang, og glæden er allerede stor (forventningens glæde smiley )

Vores efterhånden ikke helt så lille Kuro har vist større og større interesse for vand der løber ud af vandhanen så efter at have læst at flere herinde har haft fornøjelse af en vandfontæne er den en af tingene i min bestilling.
En anden ting er Cat It Senses Tempo legeskinne som jeg også har læst flere skrive godt om.

Og så er der bestilt en pose applaws til killinger - også på baggrund af tilbagemeldninger herinde smiley

Jeg er så spændt på hvad vores lille kat siger til vandfontæne, legeskinne og nyt foder at nu må det gerne snart blive hverdag så pakken kan ankomme smiley

Rigtig god 2. juledag til jer!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første bestilling hos zooplus er afgivet - er SÅ spændt!
  • #1   26. dec 2013 Welcome to the flip side, pas på, man bliver afhængig af det pjat smiley
    Officielt handler jeg kun på zooplus et par gange om året, jeg køber stort ind så det er nok. Uofficielt venter jeg lige nu på 5 eller 6 sending og jeg har kun haft tosserne et år og modtager ca 2-4 pakker hver gang...
    smiley

• #2   26. dec 2013 I starten kan katten godt være bange for vandfontænen, men det går over igen. Når vi får en ny vandfontæne, kan der godt gå en uge, inden de sådan rigtig bruger den.

Vi har næsten lige fået en ny, og hvor er jeg dog glad for den.

• #3   26. dec 2013 Jeg er enig med Susanne. Der kan gå nogle dage inden katten vænner sig til fontænen. Nogle katte skal endda bruge længere tid. Så giv ikke op efter en dag eller 2. Det er der mange der gør. Men hav en skål med vand til at stå sammen med.

Jeg håber at du bliver lige så glad som jeg, for at handle ved zooplus. Jeg bestiller også grus, som vejer en del. Så det er dejligt at få leveret lige til døren.
    Husk at lave en aftale med GLS, så du ikke skal ind på deres depot og hente varene, hvis du ikke er hjemme. Du kan kontakte dem på deres hjemmeside. Du giver dem fuldmagt til at stille varene et aftalt sted, i tilfælde af at du ikke er hjemme, når de kommer

• #5   3. jan 2014 N9nna:
    Altså nu er den pakke kommet og jeg har taget mig selv i nærmest inden jeg kom hjem i dag, at downloade zooplus' app til iphone for at jeg altid liiiige har det ved hånden og kan lure på nye ting.. Og min næste ordre er næsten klar - mangler bare de får deres drillepind "med bird" på lager igen smiley

Susanne og Marianne:
    Rart at læse der kan gå et par dage - hun er dog allerede overrasken nysgerrig og sniffer og dapper med poten og hun har endda lappet lidt i sig fra den smiley så det skal nok blive et hit når hun lige fanger konceptet helt - som det også var tilfældet med vandhanen smiley

Winnie: tak for tip og den medfølgende interesse og omsorg - det sætter jeg pris på. Vi har dog allerede blandet lidt applaws i hendes Royal Canin så hun får en blid overgang - ikke mindst fordi applaws er med kylling og alt der nogensinde har haft med kylling at gøre, er hun meget skeptisk overfor smiley

Største umiddelbare hit var legeskinnen som vi knap kunne få samlet før hun var i gang så det er bare så meget optur!

Så jeg er helt sikkert solgt til Zooplus og jeg vil helt sikkert få en aftale med GLS smiley

• #6   3. jan 2014 N9nna:
    Altså nu er den pakke kommet og jeg har taget mig selv i nærmest inden jeg kom hjem i dag, at downloade zooplus' app til iphone for at jeg altid liiiige har det ved hånden og kan lure på nye ting.. Og min næste ordre er næsten klar - mangler bare de får deres drillepind "med bird" på lager igen smiley

Susanne og Marianne:
    Rart at læse der kan gå et par dage - hun er dog allerede overrasken nysgerrig og sniffer og dapper med poten og hun har endda lappet lidt i sig fra den smiley så det skal nok blive et hit når hun lige fanger konceptet helt - som det også var tilfældet med vandhanen smiley

Winnie: tak for tip og den medfølgende interesse og omsorg - det sætter jeg pris på. Vi har dog allerede blandet lidt applaws i hendes Royal Canin så hun får en blid overgang - ikke mindst fordi applaws er med kylling og alt der nogensinde har haft med kylling at gøre, er hun meget skeptisk overfor smiley

Største umiddelbare hit var legeskinnen som vi knap kunne få samlet før hun var i gang så det er bare så meget optur!

Så jeg er helt sikkert solgt til Zooplus og jeg vil helt sikkert få en aftale med GLS smiley

• #7   3. jan 2014 Så er den app hentet. Smart smiley Venter stadig på mit, bestilte d 27

• #8   4. jan 2014 kan man få lov at bruge den tyske side via appen nu?
    sidst jeg hentede den kunne jeg kun få lov at bruge den danske og det er for dyrt for mig...

Kommentér på:
Første bestilling hos zooplus er afgivet - er SÅ spændt!

Annonce