399 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Nytårsaftentanker Nytårsaftentanker
Jeg er ved at gribbe godt fat i mig selv og har fundet ud af hvad der skal ske her i starten af mit nye liv.
Kan jeg midt i det tage en kat ind? Jeg har været ude på internat og kigget på en dejlig langhåret pige på 3 år, der søger et roligt hjem uden børn.
Den vil give noget glæde og jeg ved jeg giver den et godt hjem.
Hvad mener katteejerpanelet?
0 synes godt om
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Du må mærke efter dybt ned i mavefornemmelsen og finde ud af om tiden og overskuddet er der og hvis det er, så jubii og tillykke med den nye kat
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Tja, det kommer an på hvad <b>det</b> er. Hvis det fx er lange rejser eller flytning, så er det ikke rimeligt at tage en kat ind.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Du skal se på om du har overskud rent mentalt til at have en kat, og du skal se på om du har tidsoverskud til en kat, hvis du er en der går i byen hver weekend og sjældent er hjemme, eller farer til de ene og det andet hver anden aften, så er det nok ikke det rette tidspunkt at anskaffe kat eller noget andet dyr på..
Tænk på den kat du anskaffer er din følgesvend de næste 10 -15 år, også hvis du skulle få barn, man skifter ikke bare en velfungerende kat ud, fordi ens liv ændre sig, der skal virkelig være stærkt overvejende grunde til at man må omplacere sit dyr..
aug 2012
Følger: 32 Følgere: 37 Katte: 6 Emner: 13 Svar: 360
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Det kan da være jeg skal eks 14 dage til et varmt land men det bliver nok ikke i år.
Økonomisk har jeg råd.
Katten skulle gerne sparke noget glæde frem i mig. Det er nok den del jeg ikke helt kan få på plads.
Jeg har set hende. Det er en kat der skal have en pæn pels og noget mere kød på kroppen. Hun virker til at se det hele fra oven af. Overskud ser hun også til at have.
Hun kunne være den rigtige kat, så jeger også lidt presset
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Presset er måske et stort ord men hun virker som en rolig dame. Jeg har aet hende men hun var lige kommet ud i de bure der er til fremvisning, så hun vilde gerne sidde højt men hun er kælen og rolig med overblik.
Jeg skal gøre alvor af at tabe mig. Det er den støre beslutning jeg vil igang med for alvor. Jeg skal også mere ud af min skald og tage del i livet igen. Hun kunne være min lille "hjælper"
Derfor kunne missen jo godt være her, tænker jeg. Hun er langhåret og det leder jeg også efter i en kat. Jeg har luret på hende siden et par dage før jul.
Nytårsaftentanker