6. maj 2013 Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 305
Sædding Dyreklinik, Esbjerg Sædding Dyreklinik, Esbjerg
Hejsa alle kattetosser
Vi kunne i dag læse i JydskeVestkysten, at vores elskede Dyrlæge (hvis man kan kalde en dyrelæge det) Bryndum dyreklinik lukker og er blevet solgt til Varde dyreklinik.
Vi har det problem eller som mange vil kalde det en opgave som er, at vi ikke har bil og kan ikke lige smide vores katte på cyklen og cykle til Varde med dem
Vi har så kigget på Sædding Dyreklinik http://saeddingdyreklinik.dk/ i Esbjerg, men vi har aldrig hørt hverken godt eller ondt om dem!
Så var det vi tænkte om, der er nogle kattemennesker der har erfaringer med dem og kender til klinikken?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.141
Jeg kender ikke til dyrlæger i jeres område
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 20
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 305
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
Så flyttede jeg til Esbjerg Dyrehospital på Dortheasvej, og der er flere dyrlæger at vælge imellem. Har super gode erfaringer med dyrlægen, Malene. Sidst jeg var inde var hun sygemeldt, så kom ind til en ung nyuddannet dyrlæge der hed Agnethe, og hun var også virkelig dygtig. Har kun følt min i trygge hænder på Esbjerg Dyrehospital.
Har ikke selv erfaringer med Sædding Dyreklinik, men har hørt om Jan Iversen gennem hesteverdenen, hvor han går/gik? under navnet Dr. Dyredød. Historien bag kender jeg ikke. Men ved min mor er rigtig godt tilfreds med ham (ikke inden for hesteverdenen).
Tror generelt man skal danne sin egen mening, og finde en dyrlæge man synes er faglig dygtig, man falder godt 'i hak' med, og som man synes håndterer dyrene godt. Det den ene synes er en god dyrlæge er ikke nødvendigvis det en anden synes er en god dyrlæge. Tror du kan finde gode og dårlige erfaringer fra de fleste dyreklinikker. Selvfølgelig er det fint at spørge, for hvis en dyrlæge har virkelig dårligt omdømme, skal der nok komme frem i sådan en forespørgsel
sep 2011
maj 2013
vi må kigge og snakke lidt med nogle dyrelæger og se hvad der er bedst for vores misser for kun det bedste for dem
sep 2011
maj 2013
mar 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 2
maj 2013
mar 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 2
Sædding Dyreklinik, Esbjerg