3.542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Sædding Dyreklinik, Esbjerg Sædding Dyreklinik, Esbjerg

Hejsa alle kattetosser smiley
Vi kunne i dag læse i JydskeVestkysten, at vores elskede Dyrlæge (hvis man kan kalde en dyrelæge det) smiley Bryndum dyreklinik lukker og er blevet solgt til Varde dyreklinik. smiley
Vi har det problem eller som mange vil kalde det en opgave smiley som er, at vi ikke har bil og kan ikke lige smide vores katte på cyklen og cykle til Varde med dem smiley
Vi har så kigget på Sædding Dyreklinik http://saeddingdyreklinik.dk/ i Esbjerg, men vi har aldrig hørt hverken godt eller ondt om dem!
Så var det vi tænkte om, der er nogle kattemennesker der har erfaringer med dem og kender til klinikken?
smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sædding Dyreklinik, Esbjerg
  • #1   8. jan 2014 I kunne få et falk arbodement til kæledyr det koster ca 2-300kr om året smiley

Jeg kender ikke til dyrlæger i jeres område smiley

• #2   9. jan 2014 Har kun dårlig erfaring en der ligger bag sygehuset smiley husker ikke lige navn, det er ikke Esbjerg dyreklinik som ligger mere centralt og nemmere at komme til jeg mener smiley for dem har jeg rigtig god erfaring med smiley

• #3   9. jan 2014 Hej Sascha! vi har haft Dyreklinikken i Frodesgade, hvis det er den du mener og dem har vi haft meget dårlig erfaring med i 2 tilfælde, så dem skal vi ikke til igen!

• #4   9. jan 2014 Jeg har tidligere brugt Dyreklinikken i Frodesgade, dengang der var en super sød og dygtig dyrlæge der hed Pernille. Efter hun flyttede til København, flyttede jeg også dyrlæge, da jeg ikke bryder mig om hende der ejer Dyreklinikken.

Så flyttede jeg til Esbjerg Dyrehospital på Dortheasvej, og der er flere dyrlæger at vælge imellem. Har super gode erfaringer med dyrlægen, Malene. Sidst jeg var inde var hun sygemeldt, så kom ind til en ung nyuddannet dyrlæge der hed Agnethe, og hun var også virkelig dygtig. Har kun følt min i trygge hænder på Esbjerg Dyrehospital.

Har ikke selv erfaringer med Sædding Dyreklinik, men har hørt om Jan Iversen gennem hesteverdenen, hvor han går/gik? under navnet Dr. Dyredød. Historien bag kender jeg ikke. Men ved min mor er rigtig godt tilfreds med ham (ikke inden for hesteverdenen).

Tror generelt man skal danne sin egen mening, og finde en dyrlæge man synes er faglig dygtig, man falder godt 'i hak' med, og som man synes håndterer dyrene godt. Det den ene synes er en god dyrlæge er ikke nødvendigvis det en anden synes er en god dyrlæge. Tror du kan finde gode og dårlige erfaringer fra de fleste dyreklinikker. Selvfølgelig er det fint at spørge, for hvis en dyrlæge har virkelig dårligt omdømme, skal der nok komme frem i sådan en forespørgsel smiley

• #5   9. jan 2014 Så er det desuden min erfaring, at det er nemmere at få en 'akuttid' ved Esbjerg Dyrehospital end ved Dyreklinikken smiley

• #6   9. jan 2014 Hej Cathrine B. tak for svar, vi var også utrolig glade for dyreklinikken, da Gregersen havde den, men efter den nye har overtaget er det gået den anden vej.
    vi må kigge og snakke lidt med nogle dyrelæger og se hvad der er bedst for vores misser for kun det bedste for dem smiley

• #7   9. jan 2014 Jeg har i øvrigt kun hørt dårligt om Bryndum Dyreklinik indenfor katteverdenen. Så det viser bare, hvor stor forskel der er på, hvad folk synes er en god dyrlæge smiley

• #8   9. jan 2014 ja det er rigtig, vi har kun gode erfaringer smiley

• #9   17. mar 2014 Jeg har haft to forskellige hunde med ind til Sædding Dyreklinik. Dyrlægen hedder Jan Iversen og han er en super flink fyr. Man føler sig så velkommen i klinikken og Jan giver sig god tid til samtale og kigge på dyrene. Sædding dyreklinik er et lille sted og man er god til at finde de bedste løsninger til dyrene. Jeg vil hel klart anbefale klinikken til alle fra Esbjerg området.

profilbillede
  • #10   17. mar 2014 Tak for tippet Lattapon! Men vi har besluttet, at flytte til dyrehospitalet på Dortheas vej

• #11   18. mar 2014 Selv tak Jannik. Godt at høre og håber at I bliver godt modtaget der

Kommentér på:
Sædding Dyreklinik, Esbjerg

Annonce