{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Kattegrus {{forumTopicSubject}}

Jeg bruger det hvide kattegrus/krystal men det undrer mig hvad der sker med urinen.

I butikken sagde de at de lagde sig i bunden. Vil det sige at man ikke må skovle ned til bunden?

Det er kun en gang om måneden at det skal skiftes, men kan der virkelig være så meget urin i en omgang af det grus? Der er 5 L i.

Hun har brugt bakken siden lørdag og der er ingen lugt overhovedet. Den del er fin men holder det hele måneden?

Hvis nu jeg bruger klumpegrus og nogle af de parfume perler, vil det tage lige så meget lugt?

Der er tale om brug af grus til en indekat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattegrus
  • #2   15. jan 2014 De der krystaller skulle vist suge tis til sig, men må sige min erfaring er ikke god smiley

    Hvis du blander med klumpende giver det problemer, for de bliver jo lukket ind i klumperne, og de vil ikke løbe i gennem grusskovlen, så det bliver besværligt.


  • #3   15. jan 2014 Bruger det selv til min kat smiley Ved ikke hvad det hedder, men det er købt i fakta, og er hvide/gennemsigtige krystaller smiley krystallerne suger tisset, og det er VIGTIGT at bakken bliver rodet HELT igennem, helt ned i bunden, HVER DAG, da det ellers sætter sig fast i bunden og bliver ulækkert smiley Bakken skal self. tømmes for afføring hver dag smiley Men ja, gruset kan godt holde en måned, hvis det bliver ''passet'' smiley

  • #4   15. jan 2014 Jeg ville hellere ikke blande, da det er 2 forskellige produkter. Jeg nævntealm grus for at høre om det er lige så godt som krystallerne også rent økonomisk.

    Til prisen må sådan en bakke, 5 L, godt holde en måned. Det er noget dyrt.

    Jeg skal altså rode hele bakken rundt dagligt? Jeg har ikke læst på det, da jeg ikke kan læse de små bogstaver på posen og i butikken sagde de ikke andet end det bare var afføringen der skulle fjernes


  • #5   15. jan 2014 smiley ja jeg foretrækker helt klart godt klumpende grus, så fjerner du jo både nr 1 og 2 hver dag, ja jeg gør det morgen og aften, og kan på den måde også se om mængden er ca den samme hver dag.
    Jeg bruger noget som hedder Van Cat, men det er ikke så mange steder du kan købe det.
    Der er nogle gode tråde om klumpende grus, hvis du søger her inde.


  • #6   15. jan 2014 Jeps, hele bakken skal rodes igennem dagligt smiley efter afføring er fjernet self. smiley Vi er super glade for det, da det tager ALT lugt. smiley Har selv inde kat, og efter vi er gået over til det grus, kan man ikke lugte vi har kat mere smiley Hvilket man kunne før, da vi brugte klumpe grus. smiley

  • #7   16. jan 2014 Jette. Det klumpede er fint syntes jeg. Vi havde til den kat jeg havde hos mine forældre og det var så nemt men hun var udekat og der var mere plads. Bakken stod i bryggerset og det var nemt at åbne et vindue der. Jeg har mine 61 kvm og bakken kan kun stå i køkkenet.


    Tak psyko. Jeg prøver at rode rundt i det hver gang jeg fjerner pølserne.

    Jeg syntes det er genialt hvis det kan holde en måned og uden at lugte. Jeg er ikke sart men her skal ikke lugte af dyr smiley


  • #8   16. jan 2014 Vores er ca 3 uger nu, og det lugter ikke smiley

Kommentér på:
Kattegrus

Annonce