{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Er det leg eller ? {{forumTopicSubject}}

I forgårs fik vi en lille killing, vi har har i forevejen en kat på ni måneder. De kan sagtens spise sammen, og den store slikker også den lille. Mit spørgsmål er så, hvordan kan man se om det er leg eller om de slås, den lille piber og hvæser, og må sige det ser noget voldsomt ud når de tager en tur over gulvet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det leg eller ?
  • #2   18. jan 2014 Helt enig med Felis..

Når man har studeret kattene nogen tid, så er man faktisk ikke i tvivl, hvis den store slipper sit tag helt eller delvist når killingen piber eller hvæser så er det klart opdragelse og leg, du vil også kunne se om den store ser gal ud med nedlagte øre og kraftig dasken med halen..
    Leg og opdragelse foregår sjældent med klør og hårde bil, det vil oftest være overfladiske bid, kaldet markering, og med en blød pote. men det kan se voldsomt ud, men du vil stort set ikke være i tvivl hvis det er alvor, så er du i tvilv mener jeg det er leg og opdragelse..

Vil lige nævne at killingen piber og hvæser for at fortælle den store at nu har den forstået og vil ikke være med mere smiley og så sker der faktisk ofte det at når så den store slipper taget så går drillepinden op i killingen og den farer lige på den store for at se om et overraskelsesangreb er muligt smiley :D smiley :D hvilket det sjældent er og så er det at den får nogle klø af den store smiley

• #3   19. jan 2014 Tak for svarene, ud fra det i har skrevet vil jeg også sige det er leg og opdagelse, og her 4 dage efter vi fik den lille, har de det super sammen (:

Kommentér på:
Er det leg eller ?

Annonce