{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Tossernes dyrlæge tid {{forumTopicSubject}}

Nogle af jer kan måske huske at jeg var lidt spændt på hvad dyrlægen ville sige til Sofie´s vægt og hvordan de forholdt sig til vaccinationer.

Sofus var første mand på dæk, med sine slanke 5.8 kg. Han var lidt bange og krøllede sig helt sammen så han så tyk ud. Dyrlægen var helt vild med ham og blev ved med at sige at han er så smuk og sådan en dygtig dreng (mor her blev jo helt stolt) Lige da hun hørte hans vægt sagde hun at han måske skulle tabe sig lidt, men da hun fik mærket på ham sagde hun at han var perfekt smiley Han har lidt ørevoks i det ene øre (havde godt bemærket at han var begyndt at klø sig lidt) vi har fået nogle øredråber til de næste 7-10 dage, dryppe og nusse (tror lige han klarer det, min lille nussegøj) smiley

Så blev det Sofie´s tur (6,5 kg) og dyrlægen anbefalede at hun blev slanket lidt, men sagde også at det jo var svært når der er to katte. Jeg sagde at jeg ville prøve at lokke hende til at spise mere vådt og mindre tørt og det syntes hun var en god idé.

Dyrlægen var helt vild med deres lækre, bløde pels (jeg fortalte jo så at det var det rå der gjorde forskellen, for det har jeg virkelig oplevet at det er)

Da jeg sagde at det var indekatte, sagde hun at det var op til mig om jeg så ville have dem vaccineret fremover, for det synes hun ikke er nødvendigt (de skulle have den idag, det var "1 års" vaccinen)

Hvor er det altså fedt at have en dyrlæge, der elsker katte (hun har vist selv et par stykker) og sætter sig lidt ind i hvad der sker omkring vacciner mv. Hun har heller aldrig prøvet at sælge mig noget fra butikken smiley

Jubiiii er altså så glad for min dyrlæge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tossernes dyrlæge tid
Kommentér på:
Tossernes dyrlæge tid

Annonce