785 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Løbetid uden lyd? Løbetid uden lyd?

Jeg havde jo de her to søde katte på besøg, mens deres ejer er ude at rejse. Hun kommer efter planen hjem i morgen.

Jeg havde dem i min lejlighed, men da hankatten ikke er kastreret måtte jeg efter 12 dage give op og køre ham hjem til ejeren sammen med hunkatten, hans tis stank simpelthen overdøvende.

Det er ikke mine katte og dermed ikke mit problem, men jeg er lidt nysgerrig efter at finde ud af, om hunkatte kommer i en "tavs" løbetid i starten når de er unge?

Et par dage efter at kattene var kommet ned til mig, begyndte hankatten at jagte hunkatten (og alt muligt andet) for at parre den. De holdt mig vågen med deres mjaven om natten. Jeg var lige ved at have fået nok af dem, men så faldt de begge to til ro og var sådan set stille, selvom de selvfølgeligt legede lidt.

Jeg har sagt til ejeren af kattene at jeg er 100% overbevist om at hunkatten er parret nu og hun bør få den steriliseret hurtigst muligt, mens det kan lade sig gøre. Kattene er søskende, så det er ikke optimalt at de får killinger sammen. Plus jeg er af den overbevisning at katte har bedst af at blive neutraliseret.

Men jeg synes ikke hunkatten har gjort særligt meget opmærksom på sig selv? Hun mjavede lidt, men det gik over igen i løbet af et par dage. Har hun været i løb tror i? Jeg synes det er mærkeligt at hankatten først er vild efter hende, men så falder til ro.

De er omkring 6-7 måneder, måske lidt ældre.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid uden lyd?
Kommentér på:
Løbetid uden lyd?

Annonce