1.937 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Peter L
Peter L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Tægetang - hvad bruger du? Tægetang - hvad bruger du?

Hejsa alle sammen!
Jeg studerer til dagligt til produktionsteknolog på KEA i kbh. og er lige påbegyndt 2. semester. Her har vi har fået til opgave at lave et individuelt projekt, hvor vi på en eller anden vis skal forbedre/optimere et eksisterende produkt. Mit valg er så faldet på tægetangen, som i min optik ikke altid fungere lige godt.

Da jeg selv har haft kat i næsten 10 år, har jeg også selv oplevet hvor mange flåter katte kan få om sommeren. Derfor har jeg også erfaring med nogle forskellige typer tægetænger. Disse erfaringer har både været gode og dårlige, derfor vil jeg gerne høre jeres oplevelse.

Mit spørgsmål til det katte elskende folk herinde er:
Hvilken tægetang bruger i (vær specifik)?
Hvad er jeres erfaring med den?
Fungerer den bare 100% eller er der opstået problemer?

Håber virkelig i vil hjælpe mig og på forhånd tak.

Mvh
Peter Laursen

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.