{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fandt lige et billede
  • #2   15. feb 2014 og så et taget i dag. han bliver 3 år i år

    profilbillede
  • #4   15. feb 2014 Hvor er han skøn smiley

  • #5   15. feb 2014 han er rigtig skøn. fatter hellere ikke at nogen kan finde på at smide ham af ude på motorvejen. der lå også en stor kat og en anden killinger lidt længere ude. Og det er i område hvor de slet ikke kan komme ind på motorvejen - han kunne ikke komme ud, og det var grunden til at jeg kunne fange ham. Lige så snart at jeg tog ham ind til mig, spandt han helt vilde, og inden vi havde kørt et par km ja så sov han. Han var totalt væk. Han var mega sulten og tørstig. Dette var om fredagen, hvor ingen kunne hjælpe. Om mandagen blev han tjekket og testet hos dyrlægen. Hun mente at han var ca 7-8 uger og var noget underernæret.
    Men det er han da heldig vokset fra. Er i dag en fin herre på over 5 kg, og spiser fint. Er nok lidt (meget) kræsen. Spiser ikke fisk, vil gerne have vådmad - skal helst kunne vælge imellem flere forskellige slags, så jeg køber gerne 5-6 forskellig slags hos zooplus.


  • #7   15. feb 2014 Hans historie minder om min Sofus ' han var heldigvis bare Ca 10 uger smiley
    Helt klart mors dreng, Ca 1,5 år nu smiley


    profilbillede
  • #8   15. feb 2014 det sjoveste var faktisk at jeg ringede til vagtdyrlægen for lige for at hører, hvordan og hvorledes. Jammen jeg kunne jo bare få ham aflivet. Men det ville jeg så ikke lige, og så snakkede vi omkring alderen at han ca var 7 uger. Og så startede dyrlægen ellers en meget lang fortælling,om hvor svært det var for sådan en lille fyr, og det var bedst at aflive. Kunne slet ikke få et ord indført. Men jeg måtte jo så fortælle at jeg allerede flere gange har haft den str, og allerede i forvejen havde 18 andre. Og så havde jeg så også lige flasket 6 killinger op fra 11 dage, så en 7 uger gammel killing var ikke lige et problem.
    Det er så min egen dyrlæges mand som havde vagt (de har hver deres egen klinik), så jeg var inde hos hende om mandagen, og fortalte så at jeg havde snakket med hendes mand. jammen han havde da godt nok fortalt det, men hun viste så ikke lige hvem det han havde snakket med. men når det nu var mig så var hun mere rolig.


  • #9   15. feb 2014 sofus er fin smiley

  • #10   15. feb 2014 Han er så lækker! Har lige ligget sådan på mig igen, det er så skønt.
    Din er skisme også fin smiley


  • #11   16. feb 2014 jeg elsker sorte katte med hvidt, og især når de har sort hovede og hvide knurhår. Det er bare så sødt.
    Det sjove er at jeg slet ikke har sådan en. En masse andre farver, men ikke sort/hvid, eller for den sags skyld tortier.

    Pyrus er nu ikke lige en som kommer og skal ligge og hygge. Dyrlægen mener at det er den historie som han har, som gør at han er lidt mere tilbageholdende. Han vil gerne snakke og nusse, men ikke noget med at vil ligge hos en.
    Men så har jeg jo bare alle de andre, men alligevel....


  • #12   16. feb 2014 Og så har jeg lige en af hver af dem "du mangler", det er da lidt sjovt.
    Det er lidt sjovt, jeg så et billede af en sort kat (I en anden tråd) og blev helt overrasket over at den have sorte poter. Det har jeg aldrig lagt mærke til før. Altså mine to har hvide fusser og jeg kan ikke huske at jeg har set en kat med sorte/mørke fusser før...


  • #13   16. feb 2014 jeg har tre sorte, og alle tre har sorte fusser.

  • #14   16. feb 2014 Bare sjovt at jeg ikke har set det før smiley

  • #15   16. feb 2014 smiley

    Men alle misser er nu søde smiley


Kommentér på:
fandt lige et billede

Annonce