2.167 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tina H
Tina H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Farve efter øretatovering Farve efter øretatovering

Jeg har fået øretatoveret min hvide kat i går og fulgte dyrlægens anbefaling om at lade farven blive og tørre ind.
I morges havde han lavet stor vask på sig selv, og er nu grøn OVER det hele.
Jeg har forsøgt at vaske det af med varmt vand, uden held.
Hvordan får man fjernet den grønne farve?
Håber nogen kan hjælpe, vi skal have gæster i weekenden, og jeg ønsker ikke at det lille pus skal blive helt til grin, og ingen ser hvor skøn han er.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve efter øretatovering
  • #2   20. feb 2014 Mon ikke han får det vasket af lige så stille og roligt over de næste par dage smiley

• #3   20. feb 2014 ingen af mine har fået vaske bare fordi de bliver lidt mis-farvet
    Det går jo af af sig selv. Det er næsten værre hvis din gulv bliver farvet. det var det værste på internattet, nemlig at skulle gøre rent hos en ny-ordnet kat. Somregle var buret mere sort end hvis, og der var somregle også grus + evt vand blandet i. Det kunne gode tage noget mere tid end normalt at gøre rent.
    Hjemme har jeg nu ikke haft problemer. Nogle af kattene har fået med grøn tuds, og det ser virkelig sjovt ud med en grøn kat

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #4   20. feb 2014 Jeg havde nok købt noget shampoo decideret til katte smiley
    Zooplus, maxizoo osv.
    Tror ikke det er skide sundt at de går og slikker det i sig smiley

Held og lykke med grønskollingen smiley

• #5   21. feb 2014 Altså når de må få det tattoveret IND i huden, så er jeg også ret sikker på at det ikke er et problem at de slikker det i sig. smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #6   21. feb 2014 Jeg vil nu mene der er forskel, vi mennesker kan jo også sagtens blive tatoveret, men jeg tror umuligt på det er sundt for os at indtage blækket der bruges smiley

Jeg ville personligt ikke tage chancen smiley

• #7   21. feb 2014 Efter øretatoo har nogle af mine katte haft grønne poter.
    Det forsvinder i løbet af kort tid. Hvis du alligevel vasker, så undgå ørerne, for det skal ikke meget til, før farven i øremærket også forsvinder.

Du kan jo sige til dine gæster, at det er en helt ny og sjælden farvevariant smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #8   22. feb 2014 Tak for jeres gode og sjove svar.
    Det ser allerede meget bedre ud i dag, jeg vil sige som Mega foreslår, hi hi.

• Margit N
    Margit N Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   22. feb 2014 Prøv og vask katten med Biogance, det bruger jeg selv hvis der skulle ske noget.
    Syntes også det ville være dårligt for katten at få blækket ind igennem munden....
    Er selv rigtig meget tattooveret og tror jeg absolut ville dø hvis jeg skulle tage resterne af blækket ind gennem munden. Det er allerede dårligt for blodet de første 4 måneder efter man har fået en tattoo. Så ville ikke lade katten slikke sig med det blæk på.
    Ellers lyder det ret sjovt med en grøn kat smiley

Kommentér på:
Farve efter øretatovering

Annonce