2.167 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Farve efter øretatovering Farve efter øretatovering
Jeg har fået øretatoveret min hvide kat i går og fulgte dyrlægens anbefaling om at lade farven blive og tørre ind.
I morges havde han lavet stor vask på sig selv, og er nu grøn OVER det hele.
Jeg har forsøgt at vaske det af med varmt vand, uden held.
Hvordan får man fjernet den grønne farve?
Håber nogen kan hjælpe, vi skal have gæster i weekenden, og jeg ønsker ikke at det lille pus skal blive helt til grin, og ingen ser hvor skøn han er.
0 synes godt om
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
Det går jo af af sig selv. Det er næsten værre hvis din gulv bliver farvet. det var det værste på internattet, nemlig at skulle gøre rent hos en ny-ordnet kat. Somregle var buret mere sort end hvis, og der var somregle også grus + evt vand blandet i. Det kunne gode tage noget mere tid end normalt at gøre rent.
Hjemme har jeg nu ikke haft problemer. Nogle af kattene har fået med grøn tuds, og det ser virkelig sjovt ud med en grøn kat
apr 2012
Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
Zooplus, maxizoo osv.
Tror ikke det er skide sundt at de går og slikker det i sig
Held og lykke med grønskollingen
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
apr 2012
Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
Jeg ville personligt ikke tage chancen
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Det forsvinder i løbet af kort tid. Hvis du alligevel vasker, så undgå ørerne, for det skal ikke meget til, før farven i øremærket også forsvinder.
Du kan jo sige til dine gæster, at det er en helt ny og sjælden farvevariant
feb 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Det ser allerede meget bedre ud i dag, jeg vil sige som Mega foreslår, hi hi.
feb 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Syntes også det ville være dårligt for katten at få blækket ind igennem munden....
Er selv rigtig meget tattooveret og tror jeg absolut ville dø hvis jeg skulle tage resterne af blækket ind gennem munden. Det er allerede dårligt for blodet de første 4 måneder efter man har fået en tattoo. Så ville ikke lade katten slikke sig med det blæk på.
Ellers lyder det ret sjovt med en grøn kat
Farve efter øretatovering