{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.005 visninger | Oprettet:

CrazyCatLady S
CrazyCatLady S
Tilmeldt:
6. mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

YES! kæresten gik med til kattegård! {{forumTopicSubject}}

Haii alle i herlige katte gale mennesker smiley

Jeg er i starten af året flyttet på landet sammen med kæresten og katten under armen ;O) vi har siden hen udvidet familien ved at tage en norsk skovkats blandings killing hjem smiley som er en flaske killing (vi har ikke fundet det helt rigtige navn til ham endnu men vi har heller ikk haft ham i en uge endnu)
Men jeg var hurtig da vi flyttede, da jeg opdagede at ulven er blevet spottet tæt på vores område, så jeg blev straks mor pyller og sagde jeg vil ha en kattegård og sagde de forskellige beggrundelser til hvorfor vi skulle indvistere i en kattegård smiley jeg sagde jeg nok skulle købe matrialer hjem osv. og så dejlig som min mand nu er så gik han med til det smiley også på trods af jeg sagde jeg ville lave en der er et sted mellem 20 og 50 kvm smiley

Det er så her jeg håber der er nogle der vil dele lidt billeder af deres enten tegninger eller billeder af deres katte gårde smiley jeg har store planer for selve det indhegnede område men selve hegnet er jeg ikk sikker på hvordan skal være eller laves af...
men ellers har jeg planer om et højbed kun med kattegræs så de har deres egen lille ''køkken have'', de skal have deres egen lille terrasse så skal ha lagt fliser til dem smiley de skal have noget træ ind så de har noget at klatre i og hvæse klør i, de for deres egen lille sø hvor vi enten laver vandfalds ligne eller spring vand med fisk i (self med små fisk som de kan tåle at spise hvis de nu fik idéen med at prøve at fange dem;P) de for et stort hundehus hvor jeg har tænkt mig at sætte kattebakke ind (så kattegruset ikk for regn) de for små huler i forskellige højder, da det vil bliver 2 m. i højde, skal ha plantet en busk eller 2 og har overvejet bambus planter så de for det lidt jungle stemning smiley og så laver vi også en sol hylde til dem i træ med halv tag over smiley
nogle der kender nogle planter man ellers kan sætte i en kattegård? vi havde tænkt lidt på bregner for at give lidt mere jungle stemning smiley

håber ikk jeg lyder som en galning og ja vi ved det kommer til at koste, men først og fremmest skal selve hegnet op for det er det og hunde huset der bliver dyrest for os smiley måske også spring vandet, kommer an på rabatten smiley iihh glæder mig til at komme igang! der er ikk noget sjovere i verden for mig end at indrette sådanne ting til dyr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YES! kæresten gik med til kattegård!
  • #2   6. mar 2014 vi fik ham som 15 ugers smiley

    ja men håbede på hvis der var nogen der havde forstand på hvilke planter man kan sætte ind til kattene for vil gerne have den op ret hurtigt da de meget gerne vil ud men vi bor lige op af en lande vej smiley


  • #6   6. mar 2014 katteurt er god, og så er den pæn at se på - i starten smiley mindere om lavendel

    http://www.froetorvet.dk/category/nepeta-katteurt-staude-froe-199/


  • #7   6. mar 2014 du kan se vores kattegård på min profil.
    Man kan købe kattebakke der er beregnet til udendørs brug på zooplus.


  • #8   6. mar 2014 løbegård er bare det eneste rigtige.............. tillykke med sejren over for din kæreste smiley smiley smiley
    Vi skal i gang med løbegård del 2 om 2 uger og ja det koster, men det koster ikke mere end det vi har givet for vores katte (ikke at det handler om penge).
    vores første løbegård kostede godt 17.000 og den næste regne vi med kommer til at ligge på godt 11.000 - 12.000 kr.


  • #11   7. mar 2014 det må jeg sige Jannik, Heidi og Terroristerne det er en klot kattegård, men er godt nok glad for det ikke var mig der skulle betale så meget for en flok katte smiley Den ældste af kattene her hjemme (min hun kat der bliver 5 i år) redet jeg for 200 kr og fik hende med hjem som 8 ugers killing fordi de ville drukne hende ind til de fandt ud af at jeg ikke ville lade det ske ville de ha 200kr for hende (ja røvhuller) men hun måtte ik være hos mor mis til de 12 uger så det var nu eller drukne døden! så tog den her lille killing hjem og tænkte den kan jeg sagtens finde hjem til, men jeg har hende stadig og vil ikk sælge hende om så jeg fik en million! den anden fik jeg i fælles skab med kæresten for en lille uge siden, det var for at hjælpe hans fætter af med en killing da de er ved at drukne i katte og arbejder på at komme ned i bestand og jeg havde en svaghed for ham da jeg så ham første gang som 5-6 ugers killing og vi fik ham så som 15 ugers killing gratis, men er dog flaske killing... men self skal de da ha en kattegård^^ det kommer ikk an på hvor meget ens dyr har kostet men hvor højt man værdsætter sine dyr smiley og her i huset er dyrene mine babyer og skal kun have det bedste af det bedste (dog ikke på den overdrevede måde med bling bling og diamanter og tøj, men i form af at de ikke skal mangle noget med mad og godbider og legetøj osv.)

  • #13   8. mar 2014 Den side Susanne linker til www.katteindhegning.dk er virkelig god. Der er links til rigtig mange forskellige løsninger )


    Jeg ville have græs - vores elsker græsplænen. Måske et lille stykke med fliser til en terrase? og så ville jeg nok lave et "sandbed" til at kattene kan gå på toilettet i? smiley Vores bruger græsplænen, og det er lidt irriterende at skulle runde meden pose og fjerne hømhømmer inden vi kan slå græs og at man skal se sig for hvor man går smiley

    Og ellers har vi det meste herhjemme i vores indhegnede have; en ribes busk, klematis, roser, jordbær, hindbær, dahlia og en hel masse kryderurter. Så længe kattene har græsplænen er mit indtryk at de er meget ligeglade med alle de andre planter - bortset fra klematiserne som man godt kan få rykket ret meget ned når man skal slås oven i den smiley


Kommentér på:
YES! kæresten gik med til kattegård!

Annonce