{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

En ulykke kommer sjældent alene :-( {{forumTopicSubject}}

Min uge har simpelthen været forfærdelig... I mandags var jeg ved dyrelægen hvor min hunkat som fik konstateret kræft og kan se frem til operation, men ikke nok med det måtte jeg tirsdag igen afsted til dyrlægen men denne gang med min kun 3 år gamle Balou... Dette besøg endte med at jeg måtte tage afsked med min elskede Balou, som om det ikke var slemt nok med min hunkat... Hvorfor skal sådan noget altid ske samtidig...:-( jeg er så ked af tabet over min elskede Balou og er samtidig nervøs for min hunkats operation og hendes fremtid... Min Balou blev taget fra os alt for tidligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En ulykke kommer sjældent alene :-(
  • #2   20. mar 2014 Hans nyre virkede ikke smiley

  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 179
    #3   20. mar 2014 Øv en kedelig oplevelse.. smiley
    *kram*


  • #4   20. mar 2014 Uuuuu ja det er hårdt, og endnu værre når det sker i stimer smiley

    Jeg håber din pige i det mindste klare det smiley


  • #5   20. mar 2014 Det gør mig ondt for dig, at du har mistet din Balou smiley . At miste en kat er mere end hårdt nok i sig selv, og ekstra barsk, når det så sker oveni nervøsiteten for operationen af din hunkat.
    Jeg krydser fingre for en vellykket operation, og sender et trøstekram.


  • #6   20. mar 2014 Det er også bare for hårdt og jeg føler virkeligt med dig.

    Få det endelig talt igennem og har du lyst til at læsse af, så gør det!

    Trøstekram fra mig.


  • #7   20. mar 2014 Trøstekram herfra.....

    Det er ekstra hårdt, når begge katte bliver ramt


  • #8   20. mar 2014 kram her fra

    har selv lige været en tur igennem med flere dyrlægebesøg. Faktisk har jeg ikke lavet andet siden nytår.
    men indenfor 1 uge var jeg afsted om mandagen med en døv kat + en med mavekatar, torsdagen måtte jeg afsted med en som endte med at blive aflivet pga at hans system var lukket ned (alder, sukkersyge og så lige en mavekatar oveni var en dårlig samblandning) og så om mandagen afsted med en mere med mavekatar. Så havde jeg lige fred i ca 2 uger, så var jeg afsted igen sidste torsdag med en med blærebetændelse og en med et dumt blodører som var blevet tykt igen efter 1½ mdr. Bare alt dette på en mdr. men ellers har jeg været afsted med en af hunkattene flere gange pga at hun nyser (mistankte på skimmelsvamp).

    Det er bare hammer træls når tingene bare bliver ved med at ske.

    Men kram herfra, og så krydser vi finger for pusset i morgen. smiley


  • #9   21. mar 2014 Tak for opmundtringerne, men gid jeg bare kunne få min elskede kat igen men sådan kan det jo desværre ikke være... Her er lige en Update med min hunnis, hun har klaret operationen, men har været en hård omgang for hende så nu skal jeg over og hente min patient hjem og pleje hende... Dyrelægen mener hun bliver rask, så det er rigtig dejligt trods en forfærdelig uge og jeg får min molly pige hjem smiley

  • #10   21. mar 2014 Det var da dejligt hun klarede operationen. Det må da ha været en frygtelig uge men godt du fik Molly hjem med gode udsigter. Det er frygteligt at miste en kat: Så også lige et trøstekram herfra.

Kommentér på:
En ulykke kommer sjældent alene :-(

Annonce