{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Så er vi flyttet hjem..... {{forumTopicSubject}}

som nogle er jer ved er mig og Hubert flyttet hjem til mine forældre.

Vi blev godt modtaget af mine forældre og deres hund, men Huberts mor var godt nok ik helt glad for at se ham, hun hvæset temmelig meget af ham, men de angreb ik hinanden, så jeg er sikker på det nok ska gå =)

Da han var faldet lidt til ro begyndte han at åbne munden helt og stak tungen ud og så og halset lidt, er det fordi han prøver at indsnuse hvor han er eller hvad? det ser temmelig sjovt ud hehe...

Pga det gode vejr ville jeg lige tag Hubert med ud i haven så han ka lære den og kende, jeg gav ham snor på da han ik er vant til og komme ud.
Han var vældig interreset i hvad der foregik derude, men var også temmelig nervøs og så ligepludselig lød der et kæmpe nys fra hunden og det gav et sæt i Hubert og han løb fordi han blev bange, hunden tænkte den ville nok lege og begyndte og løbe efter Hubert som så slf blev mere bange.

de nåede og vælte to have stole, træ potteplanter og en støvsuger på deres vej ind igennem huset. inden jeg fik fanget hunden og Hubert havde gemt sig på det bagerste værelse under en sovepose =(

Håber det går bedre når vi prøver igen i morgen=)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er vi flyttet hjem.....
  • #1   4. maj 2006 Jeg siger bare held og lykke med i morgen = ) hehe
    Ej de skal nok lære det tror jeg. Hubert skal jo lige vende sig til det hele osv.
    Men held og lykke med det alligevel = )

• #2   4. maj 2006 Carina, jeg vil råde dig til at vente med at tage ham i haven til han er tryg ved huset og hunden, giv han lige en chance for at blive tryg ved de nye omgivelser eller kan det være alt for stor en mudfuld for ham på engang..

• #3   4. maj 2006 det ved jeg godt, men han han har været her mange gange før og boede her det første halve år af hans liv og kender både katten og hunden.
    hans mor vil bare ik kendes ved ham og jeg har forstået på dyrlægen, det er meget normalt, så han ska kun vænnes til og være udenfor=)

Kommentér på:
Så er vi flyttet hjem.....

Annonce