838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Anden hp end zooplus.dk Anden hp end zooplus.dk

Jeg er ved at have nok af at handle ved zooplus. Først fik jeg to af samme pakke og en masse bøvl med retur osv.
Idag har jeg fået en pakke der total smadret så jeg har max kattegrus i hele min gang....
De såment søde nok ved zooplus' kundeservice, men hold op hvor er det to trælse oplevelser...

Hvor kan jeg ellers handle på nettet til de priser. Den første pakke var fra deres tyske side, så hverken den tyske eller dk gider jeg lige pt....

Klem Cecilie der nu skal i ikea efter en kasse til kattegrus....arrrggggggggggg

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anden hp end zooplus.dk
  • #1   24. mar 2014 aner det ikke. Jeg har brugt zooplus.de i flere år og har ALDRIG har nogle problemer. Så du må have været meget uheldig.

• #2   24. mar 2014 Ja, det vist mit lod når det kommer til at handle der... Til gengæld så har jeg fået super behandling af postdk der kom med pakken idag. De satte den i mit skur med en besked om at kunne ringe til dem på et direkte nummer, for pakken var jo ikke ok og ville jeg ikke modtage den ville de straks hente den igen...
    Så ti point til dem smiley

• #3   24. mar 2014 Jeg har ingen problemer med zooplus.de, til gengæld er jeg ikke glad for dk siden og postdk, da de ikke tager deres job alvorligt
    Hos tyskerne har jeg ingen problemer med at få god service når der går ged i tingene. De plejer at give rabat på næste bestilling eller sende penge retur, hvis der er noget galt...
    Dk siden giver jeg ikke en dyt for, de er fuldstændig ligeglade når jeg henvender mig med smadrede pakker eller andre klager.
    Skod at du er så uheldig!
    Maxizoo har også en hjemmeside, deres service er ok.
    Dyrelageret har jeg lige fundet, har ikke handlet der endnu...

• #5   24. mar 2014 Jeg får kun hele pakker når jeg vælger GLS som leverandør smiley

• #6   24. mar 2014 kunne aldrig drømme om at bruge postdanmark
    har ingen problemer med gls, ja de er begyndt at tage 5 kr på den danske side, men jeg vil hellere give 5 kr og få mine ting til døren i hel stand, end at skulle slås med postdanmark

noget helt andet. så hvis der er skader på pakkerne så lad være med at modtage dem. Så skal de sendes retur. derfor er det også dumt at lave en aftale med fragtmanden om at han bare kan levere når man ikke er hjemme.
    har selv arbejdet for en fragtmand for år tilbage, og skulle endelig have været chauffør

• #7   25. mar 2014 Har brugt GLS de sætte to pakker i mit skur uden underskrift, den ene skulle jeg ikke have... Så nej tak!
    De har simpelthen bare sendt 30 kg kattegrus i for tynd en papkasse og så skal der jo gå hul på den.

Meget spændende hvad der nu sker, for snakkede med kundeservice, der sagde jeg ikke skulle få postdk til at returnere den, da de ville sende mig nyt af det der var gået i stykker. Jeg skulle bare sende en mail med billeder af pakken.... Har så indtil videre ikke hørt mere fra dem....

Tror jeg fremover handler i min lokale maxizoo, de søde og så må jeg jo betale lidt mere for at have nogen i mit nærområde smiley

• #8   25. mar 2014 Sådan kom mine sidste kasser... smiley

profilbillede
  • #9   25. mar 2014 Og

profilbillede
  • #10   25. mar 2014 Tror godt du kan få næsten zooplus priser hvis du holder øje med tilbud hos maxizoo, petworld etc. smiley

• #12   25. mar 2014 https://www.facebook.com/helena.stoltze/posts/10202143638767180

Ved ikke om i kan se videoen, men vores pakker lever et farligt liv på vejen hjem til os smiley

• #13   25. mar 2014 jeg vil så sige at jeg aldrig køber grus hos zooplus. Kan købe superklumb grus i petworld til 3 sække for 249 kr. Og det er noget af det bedste grus jeg har prøvet (har prøvet rigtig mange i forskellige priser) og især prisen er jeg glad for, for med 18 katte ja så rydder der 9 sække om mdr.

• #14   25. mar 2014 Det gør jeg heller ikke igen - altså køber kattegrus ... Hold da op en rengøring vi havde igår plus en tåbe som jeg er, så havde jeg bestilt med babypuder... smiley klart en fejl 40 fra min side oveni ....

• #15   25. mar 2014 Køber altid grus fra zooplus. Har modtaget en sådan pakke en gang hvor der var grus ud over det hele, tog billeder og fik straks nyt uden at skulle sende retur. Det var leveret med dpd som post dk nu har overtaget, bruger kun GLS nu.
    Og jeg ELSKER zooplus og dens priser smiley

• #16   25. mar 2014 Gls nægter at tage pakken med igen, hvis der ikke er nogen hjemme og da jeg ikke ønsker at reklamere med at jeg ikke er hjemme, vil jeg ikke bruge dem mere... De får også tilfældige mennesker til at skriver under på pakkerne (jeg kender i hvert ikke dem der skrev under sidst og mine naboer gør heller ikke)
    Så vil jeg hellere have et par ødelagte pakker og efterfølgende rabat smiley
    Mine plejer at se ud som pakkerne, der er billeder af højere oppe...

Kommentér på:
Anden hp end zooplus.dk

Annonce