{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattepasning
  • #2   29. mar 2014 Kære Lotte. Jeg er en kvinde på 56. Jeg bor i København og var en heldig mor til min søde huskat Micky i 20 år. Min sorg var alt for stor,så jeg ikke kan erstatte ham endnu. Men jeg elsker de kærlige krabater og vil gerne hjælpe deres forældre for et lille beløb.

    profilbillede
  • Randi F
    Randi F Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   31. mar 2014 Hej Olga.
    Har du evt. et Tlf. Nr. man kan kontakte dig på?
    Hilsen Randi


  • #7   31. mar 2014 Kære Lotte det forstår jeg godt. Og tak for din input. smiley

  • #8   31. mar 2014 Hej Randi. Rar at høre fra dig. smiley Mit Tlf.Nr.: 51602638.

  • Randi F
    Randi F Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   7. apr 2014 Hej Olga.
    Jeg har forsøgt at ringe til dig 3-4 gange men du svare ikke. Er der en grund til det eller? Har du evt. lyst til at svare tilbage på mobil nummer 29 70 81 08
    Mvh. Randi Fuglsang


  • #10   7. apr 2014
    Nu kan jeg se, at jeg har skrevet forkert mit nummer. Det rigtige er: 51 60 26 30.


  • Stinna R
    Stinna R Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   24. sep 2014 Hej Olga smiley Vil du stadig gerne passe kat i dit hjem?

  • #12   24. sep 2014 Hej Stinna.Tak for din henvendelse. Jeg passer stadigvæk katte, men kun i deres respektive hjemme. Jeg leger og snakker med dem. Jeg giver dem mad, drikke og medicin, hvis det er nødvendig.Og jeg renser deres bakke hverdag. Jeg kan også tage mig af egenes planter. Alt det koster 100 kr. per dag.
    Venlig hilsen fra en kærlig kattemoe Olga


  • Stinna R
    Stinna R Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Svar: 2
    #14   25. sep 2014 Hej Olga

    Tusind tak for svar, det er ikke aktuelt længere, men tak for tilbuddet smiley

    Bedste hilsner
    Stinna


Kommentér på:
Kattepasning

Annonce