{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Gwens killinger {{forumTopicSubject}}

der er liv og glade dage inde i kassen smiley

min "mindste" killing hende som dyrelægen ikke troede ville overleve, hun er sørme begyndt og gå som den første, meget hurtigt syntes jeg, de er kun 14 dage idag , hun startede så småt i forgårs smiley
resten af dem er lidt sløve i det, men de er allesammen søde og tykke med deres åbne øjne, og de er også begyndt at lege med hende og med mor, syntes dog legen med mor ser MEGET voldsom ud en gang imellem! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gwens killinger
  • #1   31. mar 2014 Hvor dejligt det går så godt. Ja 14 dage, det er tidligt smiley

  • #2   31. mar 2014 Ja og før du får set dig om så er den første udbryder på vej ud af kassen smiley bare vent, det går så hurtigt i den alder..

    Du skal snart begynde at tænke over om kanten på kassen skal laves lavere så de selv kan komme ud og ind, mine var ikke mere end 2,5 uger da de første gang forsøgte at klatre over kanten, så 3 uger gamle fik de sænket kanten på kassen så de selv kunne klatre ud og ind uden at komme til skade smiley

    Og mht det ser voldsomt ud når mismor leger med killingerne, så er det meget normalt, hun lærer dem jo hvad der er rigtig og forkert, men ja det kan se ud som om mismor giver nogle tæsk, men det er slet ikke så slemt som det ser ud smiley


  • #3   1. apr 2014 jeg sænker ikke kanten for dem, kan de ikke komme ud ja så er man for lille smiley
    har blødt stof rundt om kanten så de kan ikke komme til skade smiley
    jo jo men ser jo ud som om hun spiser dem når hun kaster dem rundt og har hele deres hovedet inde i munden eller napper dem i halsen smiley


  • #4   1. apr 2014 Det er ikke unormalt i den alder de har nu, vil hun tage dem om nakken når hun stopper dem og opdrager, jeg tror ikke du skal være nervøs for at hun skader dem..

    Nu ved jeg ikke hvor høj din kant er..
    Da jeg havde killinger havde jeg dem i en banankasse, så kanten var ret høj, derfor skar jeg noget af fronten af så den kun blev ca 10 cm høj da de var omkring 3 uger, fint du har noget blødt de lander på, men problemet er jo at hvis de først bliver modige til at komme ud, så er det ikke sikkert at de kan finde ind igen og kanten er vel også højere udefra end indefra, det var det i hvert fald på min kasse, derfor gjore jeg som jeg gjore..

    Men jeg ved jo ikke hvordan din kasse ser ud, så det er slet ikke sikkert at du behøver at tænke i samme baner smiley


  • #5   1. apr 2014 Heidi N

    min kasse er på størrelse med en flyttekasse, og den er lukket og så har jeg skåret et rundt hul i siden som mor kan komme ind og ud af og der er en stor blød kattepuge udenfor så inde/ude er samme højde så tror det er helt fint smiley
    men mente nu mere at jeg har foret kanten smiley


Kommentér på:
Gwens killinger

Annonce