Nyt kradsemiljø; Putte vil kradse i det.. YAY! :D {{forumTopicSubject}}
Heeej KG..
Hahahaha - glædeligt nyt..
...
1-0 til moren og hendes stole. Jeg har da liiige fundet en del kradsemiljø som passer divaens behov..
Men istedet for stooooore kradsetræer som koster OG fylder det hvide ud af øjnene - ja så er der både blevet råd til og plads, til flere kradsemiljøer min misling kan og vil bruge..
.. Har i haft svært, ved at finde noget jeres gider bruge, eller er det kun min diva, der er svær at stille tilfreds?
Iøvrigt havde jeg en suuuper sød bruger herinde fra, på et kort visit, til køb af noget kattemad, og endnu en forelskede sig i min lille misling - can't blame her
hehe.
I får lige et billed af et vellykket kradsemiljø og andet fint, sammenhængende med misling
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
nov 2013
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
Det har vi haft lidt svært ved at forklare Flocke. Nej, kradsemiljøet får tæsk flere gange dagligt, så der er ikke noget der. Jo flere kradsesteder jo bedre!
Væggen i gangen er lidt medtaget, særligt lige uden for soveværelset hvor hun ynder at fortælle, at nu vil hun gerne ud. (Tidligt!) I mellemtiden har vi hængt en kradsemåtte op på stedet, men den dag vi flytter, skal de nye ejere nok gøre noget ved det.
nov 2013
Jane ~ hahaha - sådan har mine stole haft det
nov 2013
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Nej jeg har aldrig haft problemer med min 2, de kradser pænt i deres egne kradse miljøer, dvs jo mine spisestuestole har også stået for tur, men kun hvis der hænger noget på dem, så som en trøje eller andet tøj, så skal man lige strække sig op af ryggen inden under trøjen
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
De kradsetønder er ikke så tossede en af mine veninder har også en og hendes kat er rigtig glad også for sengen i toppen. Jeg tror ikke mine ville bruge den meget, da de har hele haven og bruger deres stolper og træer . Jeg har også sådan en hylde men de der senge der ofte hører til dem vil mine slet ikke ligge i. Så de er proppet ned i en kurv. Jeg købte også en stor plade til vindues karmen og den kan de af en eller anden mystisk grund ikke gå på.
Det kan være meget forskelligt lige hvad der falder i deres smag men det var da godt du fandt en god erstatning for dine stakkels stole.
nov 2013
Nyt kradsemiljø; Putte vil kradse i det.. YAY! :D