Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattepoteaftryk
  • #1   9. apr 2014 I panduro kan man købe forskellige gips støbnings sæt, sådan nogle man normalt bruger til baby fødder osv. men mon ikke de fungerer til katte også?

• Nathalia P
    Nathalia P Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   9. apr 2014 Har jeg også tænkt på, men det er fordi jeg gerne vil have det tatoveret, så det skal helst være på papir smiley men mange yak for svaret smiley

• #3   9. apr 2014 Hvad med frugt farve? Altså gift fir til mennesker.

Jeg kan ikke forestille mig en kat vil side stille med en pote til gips aftryk smiley

• Nathalia P
    Nathalia P Tilmeldt:
    apr 2014

#4   9. apr 2014 Tænker også frugtfarve smiley
    Nej tænker det også, specielt fordi han i forvejen ikke er særlig glad for at man rører ved hans pote smiley

• #5   9. apr 2014 Det er skam muligt Jette (: Da vi gjorde det med en tidligere kat lavede i aftrykket i sådan noget modellervoks(et sæt vi havde købt) som vi så lavede en afstøbning af med noget hvidt noget. Man kan jo også lave det i det der modellervoks man til slut bager i ovnen, kan ikke huske hvad det hedder, ah trylledej/saltdej (:

• #6   10. apr 2014 Hvis det er fordi du vil ha lavet en tatovering vil et fotografi måske kunne bruges.Det kan du spørge tatovøren om. Min datter har lige bakset med at skulle finde et foto selvom hun havde en tegning. Det var så af en en speciel krone hun skulle ha lavet med noget andet motiv rundt om. Jeg tror muligvis det vil være bedre end et aftryk.

• #8   10. apr 2014 Ej hvor sjovt Louise, er din kæreste med på det? Jeg kunne forstille mig at det for andre kunne virke lidt... umandig.. med kattepoter på bilen smiley

• Nathalia P
    Nathalia P Tilmeldt:
    apr 2014

#10   10. apr 2014 Faktisk en rigtig god ide at tage et billede af dem smiley det må jeg da prøve smiley
    Tak for alle ideerne folkens smiley

• #11   10. apr 2014 hvis du har en kopimaskine kan du også sætte poten på pladen og tage en kopi.

Kommentér på:
kattepoteaftryk

Annonce