{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

karina N
karina N
Tilmeldt:
13. apr 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

ulykkelig missemor {{forumTopicSubject}}

Hjælp søges. Min skønne helt almlige huskat...fik en dejlig killing i torsdag, i går døde det lille pus og misser leder hele tiden og går og kalder...:'( jeg har så ondt af hende.
hvad gør man, vil hun hun tage imod ny killing hvis man kunne finde en? Eller skal jeg lade tiden gå sin gang.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ulykkelig missemor
  • #1   13. apr 2014 hun fik lov til at sige farvel til den ikke?

  • #2   14. apr 2014 Åh nej da smiley Hvad døde den af? Og så missemor killingen efter den var død?

  • karina N
    karina N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   14. apr 2014 Den var meget lille ved fødslen. Så jeg tror den var for svag, men hun har passet den til ug og slange. Hun fik lov til at bruge til med den efter den var død. Dette var hendes første gang med killinger.

  • #4   14. apr 2014 Ammekillinger kan være en mulighed! smiley

  • #5   14. apr 2014 Jeg har lige kigget ind på hittekiling.dk men det ser ud til at de har lukket i år.
    Ditte - ved du om der er andre steder man kan annoncere ammetilbud? (Der må vel ikke gå for lang tid, hvis hun skal modtage killinger?)


  • #6   14. apr 2014 Har dyrenes beskyttelse ikke killinger af og til? Det kan være de har nogen stykker nu?

  • #7   14. apr 2014 Normalt mister en mormis interessen for sin døde killing, når hun konstaterer, at den er blevet kold.

    Var der ikke på et tidspunkt en afdeling herinde, som hed Ammetjeneste?

    PS: Prøv at kontakte dyrehospitalerne i området. Det sker, at de får nyfødte killinger ind til aflivning eller en hunkat, der ikke vil kendes ved sine killinger efter kejsersnit.

    Det er min erfaring, at en hunkat godt kan lægge mælk ned et godt stykke tid efter fødsel. Har tilmed oplevet, at et ældre kastreret hunkat har gjort det.


  • #8   14. apr 2014 Hvor i landet bor du?
    Jeg ved der er 5 huskattekillinger på Fyn.
    3 af dem kom til en plejemor der vist ikke er så begejstret for dem. De to sidste bliver også flasket op lige pt.

    Ellers ved jeg ikke hvor, udover jeg følger med herinde og på facebook smiley


  • karina N
    karina N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   14. apr 2014 Tusind tak alle sammen. Jeg prøver at ringe rundt i dag og ser om jeg kan finde en lille killing til hende. Opdateer senere smiley

  • #10   14. apr 2014 Håber du finder to. De har brug for hinanden.

  • karina N
    karina N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #11   15. apr 2014 Jeghar ringet til 24 dyrelæger.....kattensværn,dytnesværn.....og kattte hjem.... ingen killinger..de kommer Efter påske!!!!!!! ... har "lånt" 1 killing på 5 uger af tullebo ...men hun acceptere den ikke....DESVÆRRE smiley Den er for gammel......:-( .......(ellers noget af en smuk killing ) i morgen er mit håb at der dukker en killing op.....ellers må tiden gå sin gang...

  • #12   15. apr 2014 Hvis hun ikke giver den killing hun har til age mad er du nødt til at give den noget kmr ellers dør den af sult. Desuden kan mormis risikere at få brystbetændelse når hun ikke bliver tømt og det gør at hun bliver rigtig syg

  • karina N
    karina N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #13   15. apr 2014 Killingen var så stor,den kunne klare sig selv,den er nu tilbage til sine søskende og er glad og tilfreds. Min missemor har været til dyrlægen og mælkestop er sat i værk.håber inderligt at hun bliver med killinger igen med tiden. Tak for alle jeres svar og hjælp.

  • #14   15. apr 2014 Tror du skal passe på med at lade hende få killinger igen. Det kan sagtens være hun er en af de katte som føder enlige, svagelige killinger og det vil være synd for hende at gennemgå det igen, synes du ikke? smiley

  • Nina A
    Nina A Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #16   21. apr 2014 Hej! Jeg håber du har fået kontaktet et internat? For de har for det meste moderløse killinger, som ville kunne få stor glæde af at komme hjem til din kat og blive fostret op :-), og din kat ville kunne falde til ro med de nye killinger, og tage dem til sig som sine egne. Men måske er jeg for sent ude. Har ikke nået at læse alle dine svar igennem, og ved ikke om du allerede har fået dette råd.. Mvh Nina.

  • #17   21. apr 2014 har du prøvet hittekilling.dk ?

Kommentér på:
ulykkelig missemor

Annonce