kat logre med halen???? kat logre med halen????
Min 6 årige sterileliserede hankat logre med halen???
Jeg ved hvordan han er når han er gal, for han har et meget kraftigt ansigtsudtryk når han er irriteret. Knurhår nedaf og en ondt blik. Han slår kraftigt halen ned i gulvet!
Men idag brugte jeg ekstra lang tid med at nusse ham og børstede ham i hovedet for det elsker ham. Efter en halv times tid med børstning (sjældent jeg har så meget tid til at nusse på gulvet) så begynder missen der ikke kan spinde sgu at små spinde! Meget lavt men det var der!!
Ikke nok med at han spinder meget lavt, han logre med halen.!! sikke hale aktivitet han har! Men det er mere fra side til side i bløde buer.
Kan katte logre med halen?? eller er jeg blevet bims...
hilsen hende der skal til at bruge mere børste tid på missens kinder
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det er sådan en velvære logren
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 33
Haha jeg elsker din kat!
Du kan lige få et af min!
mar 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 169
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 33
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
Min pyrus er den eneste af vores 18 som faktisk gør det. Så i starten skulle man lige overveje om han faktisk var sur. Men han er ikke sur for så er han anderledes.
for normalt vil jeg også sige at en kat ikke logre med halen ligesom hos hunde. og jeg har nok mødt flere katte end de fleste herinde. Med ca 300 internatskatte og ca 150 pensionskatte hvert år i næsten 8 år, ja så er det blevet til en del. Og det er altså ikke noget man ser ret tit.
kat logre med halen????