3.704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kat logre med halen???? kat logre med halen????

Min 6 årige sterileliserede hankat logre med halen???

Jeg ved hvordan han er når han er gal, for han har et meget kraftigt ansigtsudtryk når han er irriteret. Knurhår nedaf og en ondt blik. Han slår kraftigt halen ned i gulvet!

Men idag brugte jeg ekstra lang tid med at nusse ham og børstede ham i hovedet for det elsker ham. Efter en halv times tid med børstning (sjældent jeg har så meget tid til at nusse på gulvet) så begynder missen der ikke kan spinde sgu at små spinde! Meget lavt men det var der!!

Ikke nok med at han spinder meget lavt, han logre med halen.!! sikke hale aktivitet han har! Men det er mere fra side til side i bløde buer.

Kan katte logre med halen?? smiley eller er jeg blevet bims...

hilsen hende der skal til at bruge mere børste tid på missens kinder smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat logre med halen????
  • #1   15. apr 2014 Ja begge mine "logre" også med halen, ikke som en hund, men sådan nogle bløde slangende bevægelser..

Det er sådan en velvære logren smiley eller se mig logren..

• #2   15. apr 2014 jeg har Pyrus og han tror vist også at han er mere hund end kat. I starten troede vi at han var sur, men det er han slet ikke.

profilbillede
  • #3   16. apr 2014 JA netop! sådan nogle bløde buer! smiley

Haha jeg elsker din kat! smiley

Du kan lige få et af min!

profilbillede
  • #4   16. apr 2014 Baloo, min gamle kat, logrede med halen hver gang han blev nusset. -Også 'bløde buer'. Tror det er meget normalt;)

• #5   16. apr 2014 Min silke bruger også halen meget. Nogen gange når vi kæler eller hun bliver børstet bruger hun også halen eller det er faktisk ofte mere halespidsen. Jeg tror det er forskelligt fra kat til kat for min anden kat har aldrig brugt sin hale sådan. Hun kan også finde på at ligge og slå på min hånd med spidsen af halen når hun ligger ved siden af mig og vil have opmærksomhed eller lave de bløde buer i snakker om når vi kæler. Hvis hun er irriteret er det en anden måde og mere hurtige bevægelser .

• #7   16. apr 2014 jamen han virker ikke irriteret smiley

• #8   16. apr 2014 man kan faktisk godt se forskel på om katten gør det for den er glad og når den er sur.
    Min pyrus er den eneste af vores 18 som faktisk gør det. Så i starten skulle man lige overveje om han faktisk var sur. Men han er ikke sur for så er han anderledes.

for normalt vil jeg også sige at en kat ikke logre med halen ligesom hos hunde. og jeg har nok mødt flere katte end de fleste herinde. Med ca 300 internatskatte og ca 150 pensionskatte hvert år i næsten 8 år, ja så er det blevet til en del. Og det er altså ikke noget man ser ret tit.

Kommentér på:
kat logre med halen????

Annonce