4.740 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

katteskræmmer i carport katteskræmmer i carport

Hej smiley Jeg harvbrug for lidt hjælp. I weekenden har vi fået vores bil bulet og ridset af en eller flere katte. Det er vi lidt trætte af. Vi har selv kat og tror ikke det er ham da han aldrig har hoppet op før. Vi er så blevet introduceret for en katteskræmmer. En lille boks der udsender lyde katte ikke kan lide.
Mit spørgsmål er så:
Vores carport ligger 4m fra vores hoveddør, hvor vores egen kat kommer ind og ud. Vi har andre udgangsdøre. Men vil hagn aldrig komme hjem når først vi tænder maskinen eller hvad tror i? Nogen der har erfaring med katteskræmmer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katteskræmmer i carport
  • #2   16. apr 2014 Forstår ikke lige dit svar ? Mener du at han vil komme hjem alligevel eller hvordan ?

• #4   16. apr 2014 Jeg tror den vil skræmme jeres egen kat for den vil vel også blive ramt af lyden når den skal gennem carporten.

• #9   16. apr 2014 Det ku være en mulighed. Men min kæreste er ret øm ved bilen så tror ikke han sys det er en god ide. Trot de har været oppe at slåes på bilen. Kattepoter et lige meget, men ridser og buler er nedern.

• #10   16. apr 2014 Tror i ikke bare at katten vil lege med bamsen og sys det er sjovt at daske til den? Hvis nu lyder kommer fra bagerst i carporten som er et rum for sig selv. Vil den så ikke bare lade være med at gå den vej forbi ?

• #12   16. apr 2014 Hvis det er dem med højfrekvent lyd og bevægelses sensor, så står der på anvisningerne at de faktisk kan forøge aktiviteten i et par dage indtil dyrene har fundet ud af hvad det er samt at de skal flyttes jævnligt for ellers tilvænnes dyrene til lyden og bliver lidt ligeglade. Jeg har set sådan nogle dåser der puster med luft men aner ikke hvor de kan købes eller om de virker. Jeg tror faktisk de ville være mere effektive såfremt det er bagenden det drejer sig om og ikke hele rummet. Men selvfølgelig risikerer i at jeres egen går derhen og for et pust men hvor bange de bliver aner jeg ikke. Jeg tror jeg så en i de der udsendelser My cat from hell på netflex men husker ikke lige årsagen til hvorfor den blev anvendt.

• #13   16. apr 2014 køb et stort tøjdyr med store øjene og sæt den på bilen.
    læg et tæppe over bilen

kattene vil ligge på bilen fordi den er varm

det var nogle af de råd vi gav til fortvivlede bilejere på kv.

Kommentér på:
katteskræmmer i carport

Annonce