{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Yeaahhhhh hvor er jeg glad :) {{forumTopicSubject}}

Ja sorry jeg er bare nød til at dele min glæde i dag smiley håber det er ok smiley

Tøsen har i dag afleveret en urinprøve der var så godt som ren smiley ingen krystaller, og blodlegemerne var ok, så hun fik grøntlys af dyrlægen Jubiiiiiiiiii smiley :D smiley

For at give en forklaring til dem der måske ikke har fulgt Tøsen de sidste par måneder..
Så startede det hele jo sidst januar, hvor Tøsen landede forkert i et nedhop fra en stol og vred om på sit knæ, efter flere undersøgelser og behandling så blev dommen at tøsen har løse knæled i hvert fald på højre knæ, men sandsynligvis på begge..

Efterfølgende pga smerter i knæet og dermed at hun holdt sig meget længe stødte en blærebetændelse til, og bedst som jeg troede det var det så til kontrol urinprøven viste det sig at hun nu havde krystaller i urinen smiley nu 3 uger senere viser urinprøven så at alt er ok, ingen krystaller og den er fin fin smiley :D smiley :D

Så moar er glad smiley

Og til jer der har fulgt med da jeg var langt ned over at hun havde løse knæled og hjalp mig til at se positivt, tak til jer, og jeg kan så fortælle at den sidste måned er gået så godt, der er ingen tegn på at hun har problemer med sine knæ mere, hun hopper og springer som normalt og har ingen smerter at spore mere, hendes knæ er ikke gået af led den sidste måned, så jeg er meget lettet og tror på en lang og god fremtid med Tøsen smiley

Min lille engel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yeaahhhhh hvor er jeg glad :)
Kommentér på:
Yeaahhhhh hvor er jeg glad :)

Annonce