Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  purizon kattefoder
  • #1   2. maj 2014 Nej, men jeg ville personligt ikke bruge det.. for mig er sild ikke "rigtig" kød smiley

• #2   2. maj 2014 Jeg ville ikke have noget problem med at bruge det. Det ser godt ud analytisk og indholdsmæssigt smiley Men til prisen ville jeg nok vælge Orijen eller lign, for det der er godt nok krads.

• #3   2. maj 2014 Jeg er sikker på det er sådan en prøvepakker jeg har bestilt, den er tænkt som godbidder, da jeg mener et hvert fuldfoder er bedre som godbidder end de så kaldte godbidder hvor der oftest ikke står på hvad der egentlig er i.

Men jeg ville ikke køre med det som eneste foder, og det uden at have studeret det nærmere smiley

• #6   2. maj 2014 Tjekkede det lige igår da jeg var inde og bestille...
    Det ser fint ud... men det er godt nok en hamper kilopris 73 kr!!! .... men kan få så meget andet ligeså godt foder til ca halvldelen af den pris smiley

• #7   2. maj 2014 Jeg bestilte to af de små prøve pakker for nogle uger siden . Det er så kun den med fisk jeg har åbnet endnu og den vækker desværre ingen stor jubel her. Foderpillerne er meget små og alt for små efter min mening og virker kedelige. Jeg bruger dem mest som godbidder og det er langt fra hver gang de bliver spist selv om det kun er en lille bitte portion. Den anden variant med både kød /fisk har vi så ikke prøvet endnu. Så jeg var skuffet over de dyre sild men nu må vi se med den anden pose. Så vidt jeg kan mærke er det de samme små foderpiller.

• #8   2. maj 2014 Jeg er spændt på hvad minesiger, kan de ikke lide de prøver, så ryger de ned til min datter, hendes kat er ikke kræsen eller forbenet som mine og hun får altid det mine ikke gider smiley

• #9   2. maj 2014 okay mange tak skal i have for svar smiley

• #10   2. maj 2014 Jeg har lige købt 400 gram og det er fint foder, i hvert fald ifølge posen. MEN det synes Van-dalerne ikke. Det stinker også frygteligt meget af fisk og en anden ulempe er at det er MEGET små pellets, de passer til killinger.

• #11   3. maj 2014 Mine fiske pose gik videre til et par katte venner i går. Måske har de bedre held med sild. Posen vakte minder om dengang min far var fisker og var inde og losse fangsten af i fiskerihavnen. Så man kan da ikke sige den ikke lugter af fisk. smiley Fatter ikke de laver så små foder piller.

Kommentér på:
purizon kattefoder

Annonce