Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lavpris Dyrehandel
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #2   12. maj 2014 Lavpris synes jeg ikke den dyrehandel er. smiley

Jeg køber feks.kattegrusset Cat's Best Öko Plus 40 L på zooplus.de og vil spare <b>164.50 kr</b> på kattegruset ved at handle på zooplus.de end på lavprisdyrehandel.dk. Så de er meget meget dyrere i priserne en zooplusserne er.

• #3   12. maj 2014 Det var også mere med henblik på køb af legetøj, katteseng og foderskål smiley (Der så det ud til at de var ret billige).

• #4   12. maj 2014 Jeg handler der ofte til vores hamster og der har aldrig været problemer. Zooplus har ikke meget til hamster.

• #5   12. maj 2014 Den kendte jeg ikke, men kan da se Zooplus.de er MEGET billigere end lavprisdyrehandel.dk...har og handlet på den tyske hjemmeside før og de er virkelig også billigere på legetøjet, hvis man omregner til danske penge. Så generelt... vil jeg nok sige at tyskerne er billigere. Men selvfølgelig.. det er på tysk.. men nu ikke sååå svært hvis man bruger Google translate smiley

• #6   12. maj 2014 Det kommer jo an på hvad man vil købe. Som sagt er det udvalg som zooplus har til hamster meget sparsomt så der bruger jeg lavprisdyrehandel smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #7   12. maj 2014 Jeg ville anbefale dig at købe på Zooplusserne, der er det alt sammen billigere.:-)

Feks disse 2 ting har jeg, foderskål og katteseng og de er meget meget billigere på zooplus.de end hos lavprisdyrehandel

Trixie Kattepose hos lavprishandel koster <b>209,96 kr</b>

Trixie Kattepose hos Zooplus.de koster <b>88,83 kr</b>

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenbetten_katzenkissen/haeuser_hoehlen/kuschelsack/36221

Skridsikker madskål hos lavprishandel koster <b>33,71 kr</b>

akkurat magen til

Skridsikker madskål hos Zooplus.de koster <b>11.00 kr</b>

http://www.zooplus.de/shop/katzen/fressnapf/edelstahl/edelstahlnapf/158154

Alt er faktisk meget billigere på Zooplus end hos lavprisdyrehandel, også disse ting som du skriver ""legetøj, katteseng og foderskål"" er billigere på Zooplus..:-)

• #8   13. maj 2014 med 17 katte så bruger jeg i forvejen mange penge på mad, grus mm. Men jeg får noget mere ud af mine penge på zooplus end andre steder. Nu har jeg så lige "opdaget" den tyske side, så nu får alle mine dyr derfra.
    hestenes foder er til det halve af hvad jeg giver nu
    kaninfoder er også ca til halv pris
    kattemaden er bare billigere og bedre

det eneste som jeg ikke køber på nettet, er grus.Det kan simpelhen ikke svare sig. Dels er det ikke ret mange steder som har det "rigtige" grus, og hvis de endelg har det ja så koster det spidsen af en jager at få det tilsendt - bruger 9-10 sække om mdr

det skal siges at jeg har brugt og bruger stadig utrolig meget tid at tjekke priser på nettet.

mine elsker en pude som jeg har købt hos zooplus. Her giver jeg vist 65 kr for den, mens hos Petworld (mit grushandler) koster samme pude ca 150 kr

Kommentér på:
Lavpris Dyrehandel

Annonce