{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.923 visninger | Oprettet:

Mai
Mai
Tilmeldt:
16. maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Kattelem...SureFlap {{forumTopicSubject}}

Sidder her med sprit ny SureFlap microchip kattelem.
Begge katte er chippet, og jeg har langt om længe fået lokket den ene kat hen til lemmen. Den hopper ind uden problemer, bare lågen står åben. Problemet er, at lemmen IKKE registrerer chippen.
Og jeg har undersøgt, om chippen er konvertibel til kattelemmen. Sensorerne er renset, og det er en trædør.
Hvad kan problemet være??? Har nogen hørt om det fra andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattelem...SureFlap
  • #1   16. maj 2014 Altså, du får ikke en reaktion på chippen fra lemmen? (giver sådan et klik når den registrerer chippen og slår lukke-mekanismen fra). Har du fulgt brugsanvisningen til at få kattenes chip registreret korrekt i kattelemmen? smiley

  • Mai
    Mai Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   16. maj 2014 Jeg har nul-stillet lemmen flere gange. Startet den op igen, og den står og blinker, som den skal når den skal registrere. Ifølge brugsanvisningen skal den første gang registrere når katten går igennem, ved at slå lukkemekanismen til, men der sker intet. Den står stadig bare og blinker. Hmmm...


  • #4   16. maj 2014 Hmm, ja det kunne lyde som om der er noget i vejen med lemmen..

  • Mai
    Mai Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   16. maj 2014 Er det ikke korrekt, at katten bare skal hoppe igennem første gang? Det er jo umuligt at få den til at stå stille med hovedet inden i lemmen! Du har nok ret i at den er defekt. Jeg har ihvertifald ikke flere bud på hvad der kan være galt.


  • #7   16. maj 2014 Ja, katten skal bare gå igennem en enkelt gang, og ikke blive stående der smiley Jeg har en SureFlap også, og har netop bare tændt for indkodning, sat katten ind i boksen (jeg har den i en foderkasse, da jeg har seperat fodring til nogle af kattene) og så selv ladet den gå ud - og vupti, så var den registreret smiley

  • Mai
    Mai Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   16. maj 2014 Så er sagen klar. Det er en ommer..
    Firmaet er åbenbart enig, og har afsendt en ny allerede i dag.
    Tak for hjælpen. Pænt af dig Eva, at du lige tjekkede ud hvordan det bør fungere.


  • #9   16. maj 2014 Så lidt smiley Men godt at firmaet er enige, det gør det så dejligt meget nemmere..

Kommentér på:
Kattelem...SureFlap

Annonce