{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Prota 21 vådfoder {{forumTopicSubject}}

jeg har overvejet at man skulle skifte deres morgen mad ud med prota 21 vådfoder. Overvejer stadig

men hvad syntes I om det ?

jeg har prøvet det flere gange og de plejer at være helt vilde med det.
de får normalt tun om morgen (16 katte til 2 dåser) men min mor er træt af at skulle rende land og rige rundt for at finde noget kattene gider at spise - man spier nemlig ikke det samme to dage i træk. og så er det jo billigt og nemt at når jeg alligevel køber hos zooplus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prota 21 vådfoder
  • #1   21. maj 2014 Er det ikke Porta 21 og er det ikke overvejende kortfrit ?
    Var lige inde at lure på Zooplus, for jeg kunne da godt tænke mig at lave lidt at skifte med.
    Er det kun tunvarianterne, du går efter, eller har du prøvet nogle at de andre også ?


  • #2   21. maj 2014 var lidt træt i går da jeg skrev, men jo det er porta 21
    jeg har overvejet at lige skulle forbi en forhandler i Odense, som jeg kender. Så vil jeg prøve at købe lidt forskelligt, både tun og kylling, bare for at se om der er noget som de bedre kan lide end andet

    jeg har prøvet det for nogle år tilbage, og der var det super, men det er mere om de vil acceptere at få det som morgenmad. jeg ved at der var en som de var helt vilde med dengang men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilken

    vi fik engang på internattet et stort parti, og det var rigtig super for misserne. det var god lokkemad


  • #3   21. maj 2014 Ok smiley jeg skal vist snart have noget på Zooplus, så jeg tror jeg prøver at købe en af hver. Ved dog ikke lige med det tun der, for jeg prøvede i sidste uge at servere ren tun som en snack og det ville de ikke rigtig spise. smiley

  • #4   21. maj 2014 Mine katte har førhen været meget glade for Feline Porta 21-varianten med tun og krabbe. Men så fik vi en sending de ikke ville røre med en ildtang - og det lugtede også fadt, og så anderledes ud end normalt.
    Jeg klagede til firmaet, og fik nye dåser fra en anden dato tilsendt, men de var heller ikke, som de var førhen. Mærkeligt for det skulle ikke indeholde andet end tun og krabbe. :-S

    Jeg har ikke købt det siden, men det skulle være godt foder - og med så mange katte skulle det være mærkeligt, vis ingen af dem vil æde det. Så prøv da at bestille nogle dåser.


  • #5   21. maj 2014 Mine er tosset med deres ren kylling i pose, og kun den smiley
    Mine får sjældent tun, men er glade for CARNY osean laks men baby sardiner, den blander jeg af og til i noget af det de ikke gider så meget, og så glider det ned smiley
    Jeg syntes hele tiden jeg får noget hjem som de ikke vil have og tit behøver jeg bare dufte til det, så ved jeg det ikke er en vinder smiley købte et udvalg af CARNY denne gang, men nej kun deres ocean dur ( alle ocean) ikke okse eller nogle af de andre.
    Jeg har lagt mærke til de sjældent gider noget med okse, og er det med kylling og det dufter som dagen der på kylling gider de heller ikke.
    Kogt kylling gider de kun hvis det er bryst og intet andet, de er da bare lidt vanskelige....... smiley


Kommentér på:
Prota 21 vådfoder

Annonce