{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

når vi nu skal flytte - lige et par spørgsmål {{forumTopicSubject}}

nu har jeg flyttet med de fleste i flokken for 5 år siden - faktisk fra Langeland af. Men nu til d 1. ja så flytter vi tilbage igen

men jeg har så lige fået Birger. Som virkelig tror at han skal dø når han kommer ud i bilen. Det skal lige siges at han var med til Tika udstillingen i Middelfart for nogle år siden, her var ingen problemer med at kører fra odense, og retur. Men da jeg skulle have ham med hjem, ja så efter 500 meter sjavlede han helt vildt og var helt oppe og kører. Og vi skulle altså ud på 25 km
han har ikke været ude og kører siden.
har overvejet at give ham en zylkene, men hvad kan man ellers gøre?

Batman tror at transportkassen er kattebakke, og vi har lavet stort i den INDEN vi når ud i bilen. Nogle forslag?

Så har jeg Tille. Hun er mere eller mindre døv. har snakket med min dyrlæge om det, og hun mente at det ville bedst med en makker. tror at det bliver Speedy, de to er vokset op sammen.
Regner også med at Krumme og Pyrus kommer i en kasse.
Men er det dumt at putte mere end en i? Pyrus er jo en sky kat men har endelig fundet sin bedste ven i Krumme

Det skal siges at jeg faktisk har 19 kasser til 17 katte - er nu mere spændt på at se hvordan jeg får plads til dem i bilen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når vi nu skal flytte - lige et par spørgsmål
  • #1   2. jun 2014 Jeg ville sætte en lille bakke ind til den kat, der altid laver i transportkassen. Grunden til at den laver i den er stress. Så måske skulle du smide noget Zyklene i deres mad allerede fra nu. Eller noget Anxicalm.

  • #2   2. jun 2014 Jeg syntes du skal passe på med at kommer mere end en i en transportkasse, for hvis de bliver stressede så går det ud over den de rejser med, og da der er meget lidt plads i sådan en transportkasse, så ved man jo aldrig om det koster et øje eller lign. smiley

    Mht til de 2 der henholdsvis savler og bruger transportkassen som kattebakke smiley så min Tøsen gør det samme, hun stresser så meget at hun savler helt vildt og gisper, og efter et par kilometer så skider hun i transportkassen..
    Jeg giver Tøsen Bach-dråber det virker på hende, men det vil zylkene jo også gøre, så en af de 2 ting ville jeg gøre, når Tøsen får Bach-dråber så stresser hun ikke hun forholder sig helt roligt i transportkassen, man kan stadig se hun er lidt stresset, men slet ikke i samme grad..


  • #3   2. jun 2014 batman har altid gjort det, mens han til daglig er en lille hissigprop som bare vil bestemmet det hele i en alder af 11 år.

    har overvejet at begynde at sætte nogle af kasserne ind så de kan hygge sig i dem. har dog lige prøvet i 14 dage, og da gik det meget fint, bort set fra at Micky syntes at man bør strinte i dem.

    og ellers er jeg begyndt at give dem dr bach igen. Også fordi vi er begyndt at pakke ned


  • #4   2. jun 2014 birger savler også når han skal have klippet klør mm. virkelig en hyggelig kat.


  • #5   2. jun 2014 Ja Batman stresser over kattetransportkasser. Jeg har skam også haft sådan en kat. smiley

  • #6   3. jun 2014 virkelig ikke en ønskekat - lugtmæssigt.
    nu har han været med til flere flytninger, og det er det samme hver gang.


Kommentér på:
når vi nu skal flytte - lige et par spørgsmål

Annonce