678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

skal jeg være nervøs? blod i afføringen? skal jeg være nervøs? blod i afføringen?

Hejsa,

I morges da Flocke kom ind - efter at have været ude i ca 1 time - havde hun lidt blod ned af "bukserne" - lidt "snot-agtigt" i konsistensen. (jeg troede i første omgang lige at det var tynd mave...). Hun var i super humør- ikke noget der. Lidt senere gik hun selv igang med at rengøre sig - men tog ikke det hele af en omgang.
Vi valgte at tage på arbejde, da hun virkede helt ok.
Senere da vi kom (tidligt) hjem var hun helt almindelig - og helt ren og normal bagtil.

Hvad kan det være? Skal jeg være bekymret?

Det skal siges, at hun i aftes lavede årets mindste lort - hun skider mest udenfor - men der var en lille klump i bakken i morges. Mon hun har haft dårlig mave? (hun fangede 4 fugle i sidste weekend (og en mus) - jeg mener hun spiste de 2 af fuglene - men de er vel i røget igennem systemet, det er jo onsdag i dag?)

(og vi taler i øvrigt en 2 år gammel steriliseret hun-mis)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal jeg være nervøs? blod i afføringen?
  • #1   12. jun 2014 hun har sikkert hård mave.

• #2   12. jun 2014 ok - tak - så går det jo vel over igen. Troede ikke ligefrem at det ville give blod i afføringen - men det var selvfølgelig heller ikke så meget.
    Hun har fået noget katte-malt (og havde også fået i går) Hun kunne jo bare holde sig til den diæt vi servere i stedet for at genere alle de små søde fugleunger... Det er vist sæson.
    Musen (som jeg nærmest troede var en rotte) fik hun ikke lov at spise - det virkede hun heller ikke så interesseret i - jeg byttede den ud med et stykke filet (gris) og så fik den lille mus en med spaden, så den blev helt færdig... Men en dygtig mis, må man jo sige.

• #3   12. jun 2014 Ja jeg vil også gætte på at hun har haft hård mave især taget i betragtning af hendes fine fangst smiley

Og jo det kan godt give lidt blod, ligesom hvis vi mennesker har hård mave, så kan katten få lavet en lille rift i endetarmsåbningen som så vil bløde en lille smule, ikke noget der er alvorligt og når maven er i orden igen så vil der ikke være noget..

Jeg tror ikke du skal bekymre dig for denne ene gang, sker det over flere dage, så skal du nok reagere..

Kommentér på:
skal jeg være nervøs? blod i afføringen?

Annonce