skal jeg være nervøs? blod i afføringen? skal jeg være nervøs? blod i afføringen?
Hejsa,
I morges da Flocke kom ind - efter at have været ude i ca 1 time - havde hun lidt blod ned af "bukserne" - lidt "snot-agtigt" i konsistensen. (jeg troede i første omgang lige at det var tynd mave...). Hun var i super humør- ikke noget der. Lidt senere gik hun selv igang med at rengøre sig - men tog ikke det hele af en omgang.
Vi valgte at tage på arbejde, da hun virkede helt ok.
Senere da vi kom (tidligt) hjem var hun helt almindelig - og helt ren og normal bagtil.
Hvad kan det være? Skal jeg være bekymret?
Det skal siges, at hun i aftes lavede årets mindste lort - hun skider mest udenfor - men der var en lille klump i bakken i morges. Mon hun har haft dårlig mave? (hun fangede 4 fugle i sidste weekend (og en mus) - jeg mener hun spiste de 2 af fuglene - men de er vel i røget igennem systemet, det er jo onsdag i dag?)
(og vi taler i øvrigt en 2 år gammel steriliseret hun-mis)
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.013
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
Hun har fået noget katte-malt (og havde også fået i går) Hun kunne jo bare holde sig til den diæt vi servere i stedet for at genere alle de små søde fugleunger... Det er vist sæson.
Musen (som jeg nærmest troede var en rotte) fik hun ikke lov at spise - det virkede hun heller ikke så interesseret i - jeg byttede den ud med et stykke filet (gris) og så fik den lille mus en med spaden, så den blev helt færdig... Men en dygtig mis, må man jo sige.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Og jo det kan godt give lidt blod, ligesom hvis vi mennesker har hård mave, så kan katten få lavet en lille rift i endetarmsåbningen som så vil bløde en lille smule, ikke noget der er alvorligt og når maven er i orden igen så vil der ikke være noget..
Jeg tror ikke du skal bekymre dig for denne ene gang, sker det over flere dage, så skal du nok reagere..
skal jeg være nervøs? blod i afføringen?