{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Sår på kat {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har en kat med foderallergi. Vi har over i et år testet foder/godbidder/mad osv på hende, og så gik det for nyligt galt (og så endda med dyre allergi-godbidder fra dyrlægen :(((( )

Nå, men Smilla er på pillebehandling og så har hun også fået en lille skærm på, da sårskorperne over hendes ene øje er blevet så tykke, og fordi hun uden skærm konstant gjorde det værre - og vi derfor var nødsaget til at finde skærmen frem igen.

Med pillekur, skærm og så noget klorhexidin i pulverform som vi drysser på - hvad får så processen til at skride lidt hurtigere frem? smiley

Smilla klarer det så fint - spinder, sover, spiser, leger og opfører sig normalt. Hun er så dygtig, men hun vil gerne snart være en "fri mis" igen, så alle råd mod tykke sårskorper modtages med kyshånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sår på kat
  • #1   15. jun 2014 Den kat jeg havde med foderallergi, der blev det værre og værre, så jeg valgte at få ham aflivet.. Han kunne ikke spise noet som helt uden at slå ud.. Jeg havde endda prøvet at barfe ham

  • #2   15. jun 2014 prøv at kontakt Lise Bang Hansen
    http://www.alternativdyrlaege.dk/kontakt.html

    der er også
    http://www.vethudklinik.dk/#page_0


  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #3   18. jun 2014 Hej Emma,

    Jeg har selv en hunkat med ret voldsom foderallergi. Heldigvis ved vi med næsten 100% sikkerhed, at hun er allergisk overfor kylling. Jeg fodrer med Taste of the Wild - Canyon River hvilket hun fungerer rigtig godt på.

    Jeg ved ikke hvor i landet du bor, men jeg kan anbefale dig at tage kontakt til specialdyrlæge Lene Boysen. Hun er utrolig dygtig og har hjulpet mig meget med at finde en løsning for min kat.

    Vega har med stor succes fået Atopica Vet mod sin foderallergi, hvilket har taget alle symptomer. Måske det var værd at undersøge? Det er min opfattelse at der ikke er så mange praktiserende dyrlæger der er klar over behandlingen med Atopica Vet.


Kommentér på:
Sår på kat

Annonce