1.818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Spyfluer & vådfoder Spyfluer & vådfoder

Med sommeren kommer de trælse fluer...

Min killing skulle gerne have alt det foder han kan spise, da han gerne skulle holde - eller endnu bedre tage på i vægt.
Han leger rundt, finder ud af han er sulten, løber ud, spiser, sover, leger, spiser osv.

Men.. Idag kom der spyfluer og lagde vildt mange æg i hans vådfoder, nåede først at opdage det, da han havde spist lidt. Har læst mig frem til der ikke sker noget ved det. Men hvad pokker gør jeg?

Der må være andre med samme problem, hvad gør i? Havde han nu været ældre, kunne jeg godt portions anrette til ham, men når han blot er 14 uger og gerne bare sku spise det bedste af det bedste, hvad gør jeg så?

Håber nogle kan hjælpe, på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spyfluer & vådfoder
  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #3   30. jun 2014 Du kan købe foderskåle med timer til de perioder, du ikke er hjemme. Det gør jeg...
    - og lader dem åbne med ca. 2 timers mellemrum. Desværre er de ret dyre. Jeg har købt 3 af dem med to separate timere i hver.

De allerbedste hilsener

• #4   30. jun 2014 Får han kun vådfoder og ikke tørfoder???

Jeg tænker bare at hvis han også får tørfoder så sulter han jo ikke fordi du giver vådfoder i små portioner fordelt og nogle gange i løbet af dagen, så hvis han bliver småsulten udenfor de tidspunkter du giver vådfoder så vil der jo stadig være tørfodret 24/ 7

Kommentér på:
Spyfluer & vådfoder

Annonce