1.063 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Fundet kat.. SOLBJERG/ÅRHUS Fundet kat.. SOLBJERG/ÅRHUS

hej katte galleri..
Jeg har her til aften fundet en norsk skovkat/main coon iført en stram meget slidt sele og 2 store knuder under maven.. Vi kontaktet 1812 i forbindelse med at den havde sele på og ej øretatoveret.. Kvinden inde ved 1812, (dyrens beskyttelse) mente det var mystisk vedrørende den stramme slidte sele.. Så hun bedte mig om at holde den natten over, til en mand af det frivillige ved mit Distrikt,ville komme og hente den imorgen ..

Men jeg ønsker dog mest vi finder ejeren af denne smukke kat!.

katten er fundet i Egevangen - 8355 Solbjerg - Jylland.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fundet kat.. SOLBJERG/ÅRHUS
  • #1   3. jul 2014 Det lyder jo til at det er en kat der har været bundet eller noget og så er sluppet fri ved et uheld..

Forhåbentligt er katten så chippet så en ejer kan findes..

• #2   3. jul 2014 GODT du fandt den stakkels kat og tog den ind!

Jeg vil anbefale, at du indleverer katten til Dansk Dyreværn (Tingskovens Dyreinternat) de har jo til huse lige i nærheden af Solbjerg. (og har nok et bedre ry ift. til katte end DB (som har 1812 nummeret). Forstår heller ikke at 1812 ikke straks har henvist til Tingskoven :-S

• #3   3. jul 2014 Man må nok ikke, men nu gør jeg det altså alligevel - reklamerer for Dansk Dyreværn Århus, fordi jeg altså har mere tiltro til, at de tager sig godt af katten, end DB vil gøre.
    Synes du skulle give DDÅ et ring straks i morgen.

https://www.ddaa.dk/

• #4   3. jul 2014 Jeg vil også anbefale at du kontakter ddå i stedet for db.. Det er set før, at db afliver katten FØR ejeren når at kunne hente sin kat.. ..

• #5   3. jul 2014 Tænker også på .... DB har mig bekendt ikke (længere) noget internat i nærheden.
    De har jo lige opsagt Odder Kattehjem (der fortsætter arbejdet uden for DB regi). Så hvor DB har tænkt sig at bringe katten hen så.... hmmm.

• #7   3. jul 2014 Team Chili

Hvad har du fundet ud af med katten???
    Har du fået tjekket om den er chippet eller er den kommet på internat, hvad sker der???

• #8   3. jul 2014 Jeg tænker også på, hvad der er sket med katten nu. Kan se at den ikke er fremlyst på DDÅ .... Og hvis DB har hentet den, hvor har de så kørt den hen mon?....
    Forhåbentlig har den været chippet, og ejer er fundet (men efterlyst på DB var den da ej i går smiley )

• #10   5. jul 2014 Katten blev hentet af en frivillig fra DB.. så de afliver ikke hende.. hun var chippet, og ejeren er fundet..

• #11   6. jul 2014 Hvor var det godt at den var chippet så den hurtigt kunne komme hjem til sin ejer som sikkert har savnet den smiley :D

En lykkelig slutning på denne historie smiley

Kommentér på:
Fundet kat.. SOLBJERG/ÅRHUS

Annonce