Flytt, katt med på en gang eller vente? {{forumTopicSubject}}
Ja, vi flytter over til de svenske skove næste lørdag, den 12/7 og jeg er lidt usikker på hvad der vil vare nemmest for simba.
Han har nemlig återbesøg med tænderne hos vores søde dyrlæge her i Kbh den 18, så jeg tænker at det ville vare mindst stressende for ham at blive her i lejligheden sammen med min /eks/mand og halvdelen af møblerne den uge.
Og komme over til Sverige hvor alt er sat på plads og så han roligt kan gå på opdagelse...
Ellers så skal han med i flyttebilen, og så til en ny dyrlæge i Sverige rimeligt hurtigt...
Rejsen er ikke så lang, lidt over en time med bil, eller ca to timer hvis jeg skal tage ham på toget...
Jeg er mer tilbøjelig til at lade ham bli i Kbh, men alle andre synes at han da bare skal med på en gang...
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Og så kan jeg nå at få en stor bestilling fra zooplus hjem til den nye adresse inden han kommer....
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Nu har du vel sørget for at få indrejse tilladelse til ham ikke??? Han skal jo have pas og rabiesvaccine til Sverige..
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Tak for input allesammen. Han bliver en uge ekstra i København, så kan 'drengene' drille hinanden.
Og så får jeg en dejligt morsyg kat med hjem efter dyrlægebesøget.
Flytt, katt med på en gang eller vente?