Vil i ikke hjælpe min kat?? (Bange) Vil i ikke hjælpe min kat?? (Bange)
Hej. Jeg vidste ikke lige hvad for et forum jeg skulle skrive det her i. Men min kat er så bange hele tiden. mine forældre siger at det er fordi at der har været nogle efter hende (tror de). Engang så min søster at vores nabo var lige ved at køre hende ned med en cykel (dumme n**). (det havde ikke lige noget at gøre med det her for det er lidt lang tid siden) Men hun bor i et sikkert hus for katte;-).. Hun er elsket og mangler ikk kærlighed (får for meget syntes hun selv;-) Men HVER gang jeg rejser mig, røre ved en pose eller andet får hun store øjne og bliver så lille (altså krummer sig sammen) og det gør mig altså lidt ked af det at hun skla gå og være bange hele tiden (ud over når hun ligger i hendes seng på værelset (dengrå) Så er hun meget tryg))
HJÆLP??!!! Hvad kan jeg gøre for at får hende tryg??
okt 2004
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 5
Vi har selv haft mange skræmte katte og den sidste vi havde tog det os knap 2 år at få til at slappe af, vi fik en masse gode råd om hvordan vi skulle gør og det vigtigste råd vi fik var at katten skulle lukkes ind i et lille rum og der skulle den være i et stykke tid, vores var der i 3 uger og den kom ikke ud derfra.
Det gjorde at katte faldt til ro for den var hele tiden i de sammen omgivelser uden der var nogen til at forstyrre den, i skal tilbringe tid sammen med katten i det værelse som den skal have, kæle den og bare give jer tid og det værelse vil den bruge fremover for det er der den hører til.
Vi har prøvet det flere gange og det virker, det tager tid men det virker.
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 28 Svar: 149
okt 2004
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 5
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 28 Svar: 149
Vil i ikke hjælpe min kat?? (Bange)