754 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Udstyr til katten. Udstyr til katten.
Hejsa!
-Jeg for min Kat hjem om 2 uge og hun skal jo selvfølgelig have en masse udstyr lige fra Kattebakke til legetøj.
Jeg vil rigtig gerne at hun for en kattebakke, i enten hallo Kitty eller lilla med noget motiv af en art.
Hun skal dertil have nogle skåle, samt kurv til. Så hun har sit ejet lille sted, hvor hun bare kan slappe af!
-Nogen af jer der ved hvor man kan få fat idet henne af, uden det er fra udlandet?
Mange tak for hjælpen på forhånd.
0 synes godt om
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
Hun vil da (når hun bliver større og modigere) være i HELE huset/lejligheden
Dermed ikke sagt at man ikke skal købe en kurv, men det er ikke sikkert at det bliver dér hun vil ligge.
Tillykke med missen. Husk at mad og vandskål ikke nødvendigvis skal stå lige op ad bakken, dvs et misse-hjørne er ikke nok. Hun skal vel også have et kradsetræ? Hvem ved kan det også fås i lilla...
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.080
Jeg kan se at du skriver at katten skal være inde et år og så derefter være ude. Betyder det så at den ikke må komme ind eller hvordan skal det forståes?
Husk også dine forældre på at hvis katten ikke er neutraliseret når i får den så skal det gøres meget snart efter i har fået den. En kat (både hankat og hunkat) der ikke er neutraliseret kan finde på at tisse på alt og jamre så højt at i ikke kan sove.
I forhold til udstyr vil jeg sige at vores katte elsker deres kurve om vinteren, de bruger dem ikke om sommeren.
Du kan få en masse billige ting på zooplus.dk hvis det må være over nettet. Ellers er der f.eks maxizoo eller din lokale dyrehandel.
Husk også et kradsetræ så den ikke kradser i jeres møbler.
God fornøjelse med den lille.
jan 2010
Denne kurv er da super sød til en lille prinsesse.
jan 2010
En fin kattebakke til fornuftige penge og så er der lyserødt på den
jan 2010
her er en fin prinsesse skål. en til vand og en til mad.
maj 2014
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 36
Øhhh? nu spørger jeg dumt - men hvorfor ikke?
Jeg har haft kat i rigtig mange år, og har altid placeret vand og foder ved siden af hinanden. Kattene har haft det fint, og drukket fint og levet uden problemer.
jan 2010
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Men for din egen skyld så går efter noget der er praktisk, ikke alt der ser godt ud er praktisk
Udstyr til katten.