754 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Udstyr til katten. Udstyr til katten.

Hejsa! smiley

-Jeg for min Kat hjem om 2 uge og hun skal jo selvfølgelig have en masse udstyr lige fra Kattebakke til legetøj.
Jeg vil rigtig gerne at hun for en kattebakke, i enten hallo Kitty eller lilla med noget motiv af en art.
Hun skal dertil have nogle skåle, samt kurv til. Så hun har sit ejet lille sted, hvor hun bare kan slappe af! smiley

-Nogen af jer der ved hvor man kan få fat idet henne af, uden det er fra udlandet?

Mange tak for hjælpen på forhånd. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstyr til katten.
  • #1   21. jul 2014 Zooplus.de er billigst, men hvis du ikke vil have fra udlandet har de også en dk side.

• #2   21. jul 2014 "Så hun har sit ejet lille sted" smiley
    Hun vil da (når hun bliver større og modigere) være i HELE huset/lejligheden smiley
    Dermed ikke sagt at man ikke skal købe en kurv, men det er ikke sikkert at det bliver dér hun vil ligge.
    Tillykke med missen. Husk at mad og vandskål ikke nødvendigvis skal stå lige op ad bakken, dvs et misse-hjørne er ikke nok. Hun skal vel også have et kradsetræ? Hvem ved kan det også fås i lilla...

• #7   21. jul 2014 De har haft en kattebakke med hello kitty i maxizoo men om de har den mere ved jeg ikke. Det vigtigst i forhold til bakken er at den er stor nok når katten bliver voksen også så det skal du huske at tænke på.
    Jeg kan se at du skriver at katten skal være inde et år og så derefter være ude. Betyder det så at den ikke må komme ind eller hvordan skal det forståes?
    Husk også dine forældre på at hvis katten ikke er neutraliseret når i får den så skal det gøres meget snart efter i har fået den. En kat (både hankat og hunkat) der ikke er neutraliseret kan finde på at tisse på alt og jamre så højt at i ikke kan sove.
    I forhold til udstyr vil jeg sige at vores katte elsker deres kurve om vinteren, de bruger dem ikke om sommeren.
    Du kan få en masse billige ting på zooplus.dk hvis det må være over nettet. Ellers er der f.eks maxizoo eller din lokale dyrehandel.
    Husk også et kradsetræ så den ikke kradser i jeres møbler.
    God fornøjelse med den lille.

• #8   21. jul 2014 http://www.zooplus.dk/shop/kat/katteseng_kattepude/andre_tekstiler/runde_ovale/222264
    Denne kurv er da super sød til en lille prinsesse.

• #9   21. jul 2014 http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/kattetoilet_hus/opklappelig/182404
    En fin kattebakke til fornuftige penge og så er der lyserødt på den smiley

• #10   21. jul 2014 http://www.zooplus.dk/shop/kat/katteskaal_foder_vand/foderskaal_keramik/398222
    her er en fin prinsesse skål. en til vand og en til mad.

• #15   21. jul 2014 # 4 ->"Foder og vandskål må godt være i samme rum, men skal stå i hver sin ende af rummet.. "

Øhhh? nu spørger jeg dumt - men hvorfor ikke?

Jeg har haft kat i rigtig mange år, og har altid placeret vand og foder ved siden af hinanden. Kattene har haft det fint, og drukket fint og levet uden problemer.

• #19   21. jul 2014 Christina A : min egen erfaring med det er også at mine katte førhen altid har haft mad og vand ved siden af hinanden og de levede også fint. Så fik vores Obelix problemer med at komme af med urin og det viste sig at han havde krystaller i urinen. Herinde læste jeg at man skulle stille vand og mad langt fra hinanden og nu har vi mad på bordet i bryggerset og vand på bordet i badeværelset og hold da op kattene drikker meget mere. Før tømte de ikke engang en skål om dagen, man kunne faktisk ikke se at de havde drukket. Nu fylder jeg op to til tre gange om dagen.

• #24   21. jul 2014 den der kattebakke mener jeg at have set hos petworld smiley

Men for din egen skyld så går efter noget der er praktisk, ikke alt der ser godt ud er praktisk smiley

Kommentér på:
Udstyr til katten.

Annonce