922 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

nogen fra svendborg ? kattegræs nogen fra svendborg ? kattegræs

jeg er lige flyttet til Langeland, så jeg ville lige hører om der er nogen som ved hvor man kan købe færdig lavet kattegræs
jeg ved at man har kunne købe det i Svendborg, men ved desværre ikke lige hvor

og mine gider overhovedet ikke det man skal selv få til at gro

vil nu gerne spare turen til odense

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen fra svendborg ? kattegræs
  • #3   27. jul 2014 jo vi har da en lille græsplæne men de er nu mere til det fine kattegræs man køber.
    problemet er også at jeg ikke ligefrem har lyst til at grave græsplænen op. deme har nemlig løbegård med fliser

• #4   27. jul 2014 Det katte græs man køber f.eks i Zooplus er faktisk korn. Jeg kan ikke lige huske hvilken sort, men kan du få fat i noget korn, så er det bare at så det selv, så har du kattegræs så længe årstiden passer. Korn er også en græs art. Ellers plejer man at kunne købe bakkene i på zoo plus.

• #5   27. jul 2014 Man kan spire både havre- og hvedekerner (det skal være hele ikke-afskallede kerner - sås i almindelig pottemuld)

Jeg har flere gange manglet kattegræs om vinteren, og har rendt det meste af Århus rundt, og ALDRIG er det lykkedes mig at finde færdigspiret kattegræs smiley

Men det er da også for kedeligt med kun fliser i den løbegård, så da noget græs der.

• #6   27. jul 2014 jeg plejer at købe 4 styks færdig lavet planter i plantorama i odense. og det er det der fine græs.
    kornet bliver for tykt til at mine gider det - og her vil jeg da overhovedet ikke købe det i butikkerne. gav engang 27 kr for en lille pose med vel 100 g i. da jeg kom hjem kom jeg lige til at kigge hvad der var i. Her havde jeg lige købt 100kg byg til 100kr!
    men mine gider det slet ikke.

de har faktisk ikke haft andet end fliser i de sidste 5 år. så har de nogle fine planter, og der er hylder, store stammer, hulder mm, så de kender sig ikke. Græsset får de så ved de fine græsplanter jeg plejer at købe hver mdr

men det var nu fordi jeg engang kendte en fra svendborg, som altid havde kattegræs med til internattet, men jeg fandt aldrig ud af hvor hun købte det. Andet end det var en blomsterforretning.

• #7   27. jul 2014 Nu kender jeg jo ikke Svendborg og omegn..

Men her i området der har Kvickly kattegræs, eller de kalder det vist græs til dyr i små potter i deres kølemontre i grøntafdelingen en potte koster kun 11 kr.
    Min er rigtig glade for det græs, og det er halv pris af hvad Maxi zoo skal have og de har næsten altid udsolgt, det har jeg endnu ikke oplevet Kvickly ha'..

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #8   27. jul 2014 Hvis du har mulighed for at hente i Kværndrup kan jeg muligvis godt tage noget med fra Odense smiley

• #9   27. jul 2014 det er bare fordi det ville være nemmere
    jeg skal til odense 1 gang om mdr alligevel så jeg kan jo bare hente det i plantorama.

til MBS tak for tilbudet smiley

Kommentér på:
nogen fra svendborg ? kattegræs

Annonce