693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ny med killing Ny med killing

Hej det er sådan at jeg i dag skal hente min nye hun killing på 12 uger. Hun skal være udekat og kommer også fra en gård hvor moren er udekat. Jeg bor på landet og har også en lille stald hvor hun så skal være også have fri adgang til haven smiley
Men når jeg nu kommer hjem med hende hvad er så bedst at gøre bare lukke hende ud i stalden og vise hende sin mad og vandskål og kattebakke for det vil der være i stalden til hende.

Jeg er helt grøn til det med katte så hvad er bedst at gøre smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny med killing
  • #2   28. jul 2014 Kan jeg det når den kun er 12 uger gammel ?

• #4   28. jul 2014 Okay så vil jeg få det gjort smiley

Okay men den kan ikke være inde pga allergi så derfor udenfor smiley

• #5   28. jul 2014 Som minimum skal den være lukket inde i et rum i stalden i 14 dage, så den ved, at her bor den,, men jeg syntes det er synd hvis den skal gå der alene i mange timer uden kontakt, og den skal jo helst være håndtam ikke?
    Jeg ville nok få 2 killinger på en gang og få dem fikset i en fart, og bruge noget tid til, at lære om katte adfærd og katte velfærd smiley du siger jo selv du er ny på det område.

• H T
    H T Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #7   28. jul 2014 Jeg er helt enig du kunne eventuelt trække om katten har nogle søskende så den har nogle at lege med smiley

• #9   28. jul 2014 Jeg er meget enig med felis, især i det: hvad skal du med en kat, hvis den skal forvises til stalden?

Kunne forstå hvis det var en ældre kat, der har levet som musefanger før.
    Men en lille killing, der lukkes inde i en stald, uden masser af menneskekontakt? Det er synd

• #10   28. jul 2014 Den bliver ikke bare lukket ud og den får masser af kontakt hver dag. Så synes ikke det fair at skrive sådan. Den er bare ude i stedet for inde.

• #11   28. jul 2014 Personligt tog jeg ferie den første uge og var ved min killing 24/7.
    Medmindre du selvfølgelig sidder ude i stalden konstant, så synes jeg det er synd. Så ville det være smartere at have den inde i 2-3 uger, så den ved, hvem dens ejere er.

Og nu bruger du egentlig selv vendingen "bare lukke hende ud i stalden".
    Så det er, hvad jeg troede du ville

• #13   28. jul 2014 Når nu du kun skal have killingen i en stald og den ikke skal indendøre, så skal du for det første holde katten inde i stalden 2-3 uger før den bliver lukket ud, så den bliver tryg ved stalden og bliver klar til at lære sit område at kende i ro og mag..

Men jeg syntes faktisk at det er synd at du kun har valgt en killing, for den bliver da meget ensom når den skal bo alene i en stald..

Kommentér på:
Ny med killing

Annonce