1.000 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

annika ..
annika ..
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 111

Flytning af kat Flytning af kat

Hej Alle sammen

Sagen er den, at min kat ( 10 år gammel) og jeg har boet hos mine forældre, indtil for 1 år siden. Her flyttede jeg i egen lejlighed, og tog hende med mig, da hun kun er tilknyttet til mig, og var meget stresset af at bo i et stort hus med andre husdyr.

Nu er jeg desværre kommet i den situation at jeg skal flytte til københavn (bor i aalborg) - og kan ingen lejlighed finde. Leder over alt, og langt fra København.. men heldet har desværre ikke smilet til mig endnu.

Men bliver til sidst nød til at køre min kat tilbage til mine forældre, hvis jeg ikke finder lejlighed med det samme, og skal sove på en sofa hos nogle forskellige venner.
- Men ved hun vil blive meget stresset at komme tilbage til mine forældre, og så er jeg der kun de første par dage.

Ved bare ikke hvad jeg ellers skal gøre.... Tror i hun kan overleve det? Har i nogle gode råd????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytning af kat
  • #2   11. aug 2014 Hellere køre hende tilbage end at skulle ricikere hun skal flytte i flere forskellige lejligheder..

• annika ..
    annika .. Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 111
    #3   11. aug 2014 Vil helt sikkert også få hende hjem til mine forældre, til jeg finder noget fast smiley

Men aflivning er bestemt ikke en mulighed - hvis det kommer så vidt, må jeg flytte længere væk end beregnet, eller andet.

Kommentér på:
Flytning af kat

Annonce