1.703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ever clean - hvilken variant ? Ever clean - hvilken variant ?

Jeg startede med at bruge supermarkeds forskellige slags grus og det blev jeg hurtigt træt af, så prøvede Vitacraft Compact Ultra og det var jeg udmærket tilfreds med, men så var der flere der roste Extreme Classic og det skulle jeg også lige prøve. Det er jeg så slet ikke tilfreds med da det hurtigt lugter af hankat.( og det er ikke noget med hvor tit det skiftes, for jeg har prøvet på forskellige måder.
Har så prøvet at sprede 1 tsk. bagepulver i gruset og fordele det godt for at tage lugten og det virker fint smiley (skal jo lige have det brugt)
Nu er jeg så nået til at ville prøve Ever Clean, men ak og ve, der henved 8 forskellige slags, så hvilken en skal man prøve ?
Hvad har I af erfaringer med Ever Clean/hvilken variant ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ever clean - hvilken variant ?
  • #1   12. aug 2014 Vi bruger Extra Strength Unscented og er rigtige glade for det, denne her gang har vi prøvet multi crystal men det synes vi ikke er særlig godt, det lugter hurtigere.
    Vi køber det hos Antons der koster 4 pakker 400 kr og fragten er gratis, de bære det op og stiller det foran hoved døren på 3 sal.

• #2   12. aug 2014 Vi bruger extra strength unscented men har også prøvet den med den grønne farve (mener det er extra strength scented) og er rigtig glad for begge dele. Synes ikke der er nogen problemer med det.

Vi har 1 (inde)kat, en steriliseret hun og vi gør bakken ren morgen og aften.

• #3   12. aug 2014 Enig, extra strength (scented eller unscented - men den scented er som alle andre træls ifht den duft der er ved).

Jeg har opdræt med varierende antal af voksne katte (3-6) og mellem 4-6 killinger i perioder.

Den med bagepulver må jeg dog lige afprøve!!

• #4   12. aug 2014 Enig, extra strength (scented eller unscented - men den scented er som alle andre træls ifht den duft der er ved).

Jeg har opdræt med varierende antal af voksne katte (3-6) og mellem 4-6 killinger i perioder.

Den med bagepulver må jeg dog lige afprøve!!

• #5   13. aug 2014 Ok, hvad farve bånd har den der extra strength unscented ? Det er vist lidt nemmere at huske end selve navnet, når man står overfor de forskellige pakker.

#3+4 smiley
    Jeg skal hilse og sige at det virker, jeg har intet kunne lugte siden jeg puttede det i smiley

• #6   13. aug 2014 Extra strength unscented har blåt bånd smiley

• #7   14. aug 2014 Tak Trine smiley

• #8   14. aug 2014 Selv tak A. P smiley

• #9   3. sep 2014 Ja, så stod man jo der og skulle købe grus og så kunne jeg skutte huske hvad farve vi snakkede om smiley

Så jeg endte ud med en grøn, en rød og en blå (mente nu nok det var den blå)
    Nå men så kan jeg jo bare ser at komme i gang med at afprøve de forskellige smiley

• #10   3. sep 2014 Haha ja sådan kan det gå smiley Jeg kan heller ikke farverne sådan udenad - men kan dog huske de to vi har afprøvet i forhold til variantnavnet.

Tror det er et godt udgangspunkt du har, for så får du en mulighed for at opleve de forskellige smiley smiley

Kommentér på:
Ever clean - hvilken variant ?

Annonce