3.519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Omega Paw Roll'n Clean selvrensende kattetoilet - kan VARMT anbefales :) Omega Paw Roll'n Clean selvrensende kattetoilet - kan VARMT anbefales :)

Nu har jeg haft dette katte toilet i et stykke tid og jeg kan kun varmt anbefale det smiley
Hvis jeg havde bedre plads, så havde jeg skiftet de to andre til denne smiley
Jeg har ikke oplevet nogen problemer med det, udover at det jo tage en smule mere plads, men det ofre man gerne, når det nu er så nemt at have med at gøre. Det består af 4 dele der alle kan vaskes.

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/kattetoilet_hus/specielle_modeller/326896

( der kan ses flere videoer på Youtube)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omega Paw Roll'n Clean selvrensende kattetoilet - kan VARMT anbefales :)
  • #1   12. aug 2014 Tjaa det ser jo smart ud..

Men jeg syntes ikke at størrelsen på selve rummet hvor katten skal besørge er særligt stort..
    Min kat kan da i hvert fald knapt vende derinde.. smiley

Nå men hovedsagen er jo at det fungere for dig og du er glad for den og forhåbentligt er dine katte enige smiley smiley

• #2   13. aug 2014 Ja ok, det er nok ikke til store drenge og piger, men til mine er det super smiley

ja, mine katte er enige - har 3 bakker og de bliver brugt lige meget smiley

• #3   13. aug 2014 Jeg faldt så lige over denne annonce på G&G og hun skriver at hun har brugt dem til sine Maine Coon katte, så der må jo være plads til dem også smiley

(link fjernet)

• #4   13. aug 2014 Tjaa men et er at de kan være inde i den et andet ar om katten vil være tilfreds med den trange plads, det ved jeg så at min ikke vil være, de gange hun kun har haft normal størrelse kattebakke der har hun tisset ud af bakken fordi røven så hænger ud over kanten, når hun har XL bakker er der ingen problemer, så nej den er ikke for min..

Nu findes MCO også i forskellige størrelser, lige fra små på 4 kg og op til store på 10 kg, så de er jo et spørgsmål hvilke størrelse hun har...

Og sælger hun dem fordi kattene ikke vil bruge dem??? Det melder historien jo intet om, man skriver jo ikke noget negativt i en salgsannonce smiley

• #5   13. aug 2014 Nu så jeg lige filmen på zooplus, er det ikke tungt at skulle rulle kattebakken med grus i ?

• #6   13. aug 2014 #4
    Det er da godt der findes forskellige løsninger til vores sære væsner smiley
    Hvis man ser på hendes øvrige ting hun har til salg, så ligner det et flyttesalg, men jeg ved det ikke.
    Det synes jeg ikke det er , man løfter jo ikke rigtig på den, mest skub og træk og så skuffen ud. smiley
    Den er ikke særlig tung i sig selv. Men alt er jo relativt smiley

• #7   13. aug 2014 Ja det er netop det, katte er egenrådige mine er i hvert fald smiley :P smiley :P

Ja det kan godt være det er flytte salg smiley

Jeg syntes den er super den der kattebakke hvis man kan overtale katten til at bruge den, og jeg tror bestemt at min den lille ingen problemer ville have smiley men tvivler på at den stor vil godtage det, men hun er også meget speciel smiley :D smiley

Jeg tænker dog også at den bedst egner sig til mindre tissetåre, eller hvordan ser det ud med det??
    Den store af mine har det med kun at tisse en gang om dagen, og så kan du nok tænke dig hvor stor en sø hun efterlader smiley smiley

• #8   14. aug 2014 Uanset hvor store/små klumperne er så bliver de jo slået i mindre stykker af gitteret og havner så i skuffen.

• #9   14. aug 2014 Nårhhhh på den måde smiley

• #10   14. aug 2014 Lol, det er så ikke det jeg forstår ved "selvrensende" smiley

Jeg ville ikke bruge sådan en.

• #11   14. aug 2014 #9 smiley
    Gruset er jo renset, når du har rullet det en tur, jeg synes det er SÅ nemt og er meget glad for min.

• #12   14. aug 2014 For mig er selvrensende = man ikke skal gøre noget smiley

Jeg syntes nu også det er nemt at bruge skovlen smiley

• #13   15. aug 2014 Jeg er altså heller ikke imponeret, jeg er glad for vores store bakke.

Vores kat tisser op af kanterne, så der skal vaskes når Bakken ordnes, så skulle alligevel skille den ad hver gang.

• #14   15. aug 2014 Det vigtigste er jo også at man har noget man kan bruge og er tilfreds med.
    Det var bare en anbefaling, hvis der nu var nogen der manglede.

• #15   15. aug 2014 Ja det er rigtig nok smiley

Kommentér på:
Omega Paw Roll'n Clean selvrensende kattetoilet - kan VARMT anbefales :)

Annonce